سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

روز جهانی قدس روز همدردی مسلمانان جهان با فلسطین است

فرماندار لردگان روز جهانی قدس را روز همدردی مسلمانان جهان با مردم ستم‌دیده و مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم کریمی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در لردگان اظهار کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای این منظور انجام شده و شرایط برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در لردگان فراهم است.

وی افزود: روز قدس بنا به گفته امام راحل روز اسلام است و باید برنامه‌ریزی شود با توجه به وضعیت کنونی کشورمان در سطح شهرستان راهپیمائی‌های بزرگ و با شکوه بر گزار شود.

کریمی از تشکیل 11 کمیته تخصصی در ستاد انتفاضه شهرستان لردگان خبر داد و گفت: این کمیته‌ها کار خود را شروع کردند و بخشداران مناطق پنج‌گانه این شهرستان هم برنامه‌ریزی کنند در سطح بخش‌های خود تا در روز قدس شاهد یک حرکت عظیم مردمی در نقاط مختلف شهرستان لردگان باشیم.

فرماندار لردگان بیان داشت: باید با برگزاری راهپیمایی با شکوه حمایت همه‌جانبه خودمان را با مردم مظلوم فلسطین و همچنین تنفر و انزجار خودمان را از استعمار و زورگویی در دنیا با صدای رسا بیان کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسیر راهپیمایی در مناطق مختلف این شهرستان مشخص شده و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد اعلام همدردی مردم این شهرستان با فلسطین اشغالی خواهیم بود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، فرماندار ، لردگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.