سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوریا عمرانی: توانایی‌هایم را بارها ثابت کردم/ اعزم به اینچئون حق من هم هست

ملی‌پوش تنیس روی میز کشور گفت: اگر قرار باشد تیمی به مسابقات خارجی اعزام شود من هم باید در آن باشم.

پوریا عمرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در آخرین مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی که جهت گزینش تنها یک بازیکن برگزار شده بود من توانستم مقام اول بزرگسالان را کسب کنم بنابراین اگر قرار باشد تیمی به مسابقات خارجی اعزام شود من هم باید جزو تیم باشم زیرا سایر نفرات با تصمیم کمیته انتصاب شدند نه انتخاب.

وی تصریح کرد: مسئولان باید به این موضوع توجه کنند که من در سن 18 سالگی توانستم قهرمان مسابقات انتخابی بزرگسالان کشور شوم و بسیاری از بازیکنانی را که از لحاظ رنکینگ و تجربه از من بالاتر بودند را چندین بار شکست دهم اگر به من فرصت داده شود همانطور که در رده جوانیم رنکینگم رابه زیر 100 رساندم در بزرگسالان هم می‌توانم جایگاهم را در رده بندی فدراسیون جهانی ارتقاء بخشم.

وی با اشاره به کسب پیروزی‌های متعدد در میادین بین‌المللی در رده سنی جوانان از فدراسیون تنیس روی میز تقاضا کرد تا به وی در بازیهای آسیایی فرصت دهند: من در دورانی که برای تیم جوانان به میدان می‌رفتم موفق شدم بارها تیم ملی ایران را به پیروزی برسانم همانطور که در مسابقات لهستان توانسته بودم تیم ملی جوانان ایران را به مقام دومی برسانم. اکنون هم که خود را در رده بزرگسالان کشور به این مقام رسانده‌ام از مسئولان فدراسیون تقاضا دارم که توانایی‌ها من را که بارها اثبات کرده‌ام در نظر بگیرند و به من اعتماد کنند تا بتوانم در رده بزرگسالان هم در میدان بزرگی چون بازیهای آسیایی برای ایران عزیز پیروزی کسب کنم.

عمرانی درباره تمریناتش گفت: من هر روز در کنار خواهرم محجوبه و تعدادی از بازیکنان استان مازندران زیر نظر پدرم تمریناتمان را با جدیت دنبال می‌کنیم ضمن اینکه طبق برنامه تمرینات بدنسازی هم دارم تا آمادگی خوبی برای مسابقات پیش رو داشته باشم.

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان اعلام کرد: هم اکنون سرباز پدافند هوایی بابلسر هستم، خدا را شکر مسئولان این پایگاه با من همکاری خوبی دارند تا بتوانم همه روزه تمریناتم را مانند سابق دنبال کنم  و در اینجا از آنها تشکر می‌کنم تا سه هفته آینده دوران آموزشی‌ام به پایان  می‌رسد و به عنوان سرباز قهرمان زیر نظر فدراسیون تنیس روی میز ایران به تمرینات و مسابقاتم می‌پردازم.

وی در انتها خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد یک ماه قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون به همراه تیم به کمپ اشلایگر اعزام می‌شویم تاآمادگی لازم را جهت شرکت در مسابقات آسیایی کسب کنیم، امیدوارم  فدراسیون تنیس روی میز ایران یک تیم کامل رابه بازیهای آسیایی اعزام کند و ماهم بتوانیم با نهایت تلاش انتظارات مسئولان را بر آورده کنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: عمرانی ، پینگ پنگ ، اعزام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.