سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با احداث واحدهای تجاری و مسکونی بدون پارکینگ مخالفت می کنیم

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر شهریار گفت: به هیچ عنوان اجازه ساخت واحد تجاری و مسکونی بدون احداث پارکینگ را نخواهیم داد.

 مهندس بهزاد درخشان رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به نقش سازنده و راهبردی طرح تفصیلی در توسعه و شکوفایی شهری اظهار داشت: برخی از فعالان عرصه ساخت و ساز از محدودیت‌هایی که طرح تفصیلی ایجاد می کند آزرده‌اند و با آن مخالفت می کنند اما اجرای قانون بر این مسائل اینچنینی ارجحیت دارد.
 
وی در ادامه افزود: یکی از بندهای قانون طرخ تفضیلی ضرورت لحاظ نمودن پارکینگ در واحدهای مسکونی و تجاری است که در گذشته نیز کمتر توجهی به این امر می شد، اما با ابلاغ طرح تفصیلی ، با احداث واحدهای تجاری و مسکونی بدون پارکینگ به صورت جدی مخالفت می نماییم.
 
بهزاد درخشان در پایان با اشاره به کاهش کسب درآمدهای مدیریت شهری با تکیه بر ساخت و سازها و تخلفات ساختمانی در آینده پیش رو خاطر نشان کرد: زنگ خطر احتمالی در عرصه کاهش دامنه درآمدهای مدیریت شهری به صدا در آمده و تنها راه برون رفت از وضعیت مورد اشاره، لحاظ نمودن و تامین درآمدهای اصولی، استاندارد و پایدار است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: احداث ، تجاری ، پارکینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.