سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار ملت ایران را به دنیا نشان خواهد داد

فرماندار اهر، گفت: حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار ایران دراین راهپیمایی، بار دیگر راهپیمایان خشم و انزجار خود را از رژیم نامشروع اسرائیل و حمایت و پشتیبانی آنها را از ملت مظلوم و تحت ستم فلسطین به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،رضا صدیقی، در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با محکوم کردن جنایات ددمنشانه مردم مظلوم فلسطین و غزه و سکوت مجامع جهانی و حامیان طرفدار حقوق بشر را نشان از توخالی بودن این مجامع و همسویی آنها با استکبار جهانی اعلام کرد و افزود: متأسفانه حربه حقوق بشر تنها چماقی برای سرکوب ملل آزادی خواه دنیا در برابر استعمارگران است.

وی، افزود: هرچه اینگونه جنایت ها بیشتر می شود خشم و انزجار فلسطینیان به آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها بیشتر می شود و عزم و اراده انها برای ادامه انتفاضه افزایش می یابد.

این مقام مسئول، گفت: مردم غزه و فلسطین با اراده پولادین خود قطعاً پیروز این میدان خواهند بود چرا که با ایستادگی و مقاومت در راه دفاع از دین وطن خود و پاسداری از ارزش های اسلامی بار دیگر به دنیا خواهند فهماند که گلوله های آهنین در برابر اراده ملت فلسطین ناکارآمد است.

رضا صدیقی، با تأکید بر حضور تمامی آحاد مختلف مردم دراین راهپیمایی بخصوص ادارات و نهادها گفت: امروز دشمن چشم دوخته به حضور مردم ایران و باید با حضور حماسی خود باردیگر نقشه دشمنان را نقش براب سازیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان اهر گفت: با همکاری ادارات و نهادها تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک راهپیمایی عظیم و پرشکوه فراهم شده و همشهریان با حضور در میدان شهرداری و طی مسیرهای تعیین شده در سطح شهرستان در مجموعه تاریخی شیخ شهاب الدین که نماز پر صلابت و دشمن شکن جمعه با حضور خیل عظیم مردم روزه دار دراین محل برگزار می شود ختم خواهد شد تا راهپیمایان از فیوضات این مراسم معنوی با شرکت در نماز جمعه بیشتر بهره مند شوند.
 انتهای پیام/ب
برچسب ها: راهپیمایی ، قدس ، حضور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.