سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تشکیل سندیکای بانکی برای پرداخت تسهیلات پتروشیمی اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سندیکای بانکی برای جذب و اختصاص تسهیلات پتروشیمی اردبیل تشکیل شده تا با هماهنگی هر چه سریع‌تر پرداخت منابع اعتباری پتروشیمی انجام شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ منصور حقیقت‌پور  در نشست با مسئولان متولی این حوزه اظهار داشت: قرار است جلسه مشترکی را با حضور معاون وزیر اقتصاد به همراه عاملان بانک صادرات و بانک رفاه برگزار کنیم تا نحوه پرداخت این تسهیلات مشخص و معلوم شود.

وی هدف از این نشست را انجام هماهنگی‌های لازم برای فعال کردن سندیکای بانکی برای جذب و اختصاص تسهیلات پتروشیمی اردبیل اعلام کرد.

این نماینده مجلس افزود: بحث‌های لازم در خصوص تشکیل سندیکای بانکی انجام شده و بانک توسعه صادرات نیز به عنوان راهبر تشخیص این سندیکا موظف شده است نسبت به تهیه پیش‌نویس فعال کردن این سندیکای سه جانبه بانکی برای اخذ تسهیلات مورد نیاز اقدام عملی را انجام دهد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه قرار است اختصاص 545 میلیون دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی برای پتروشیمی اردبیل تحقق پیدا کند، گفت: این اعتبار باید از طرق بانک‌های اردبیل جذب و به پتروشیمی اردبیل ترزیق شود.

وی تصریح کرد: با تشکیل سندیکای بانکی مراحل نهایی این جذب و پرداخت اعتبار از سوی بانک‌های یاد شده در حال انجام است و امیدواریم به زودی این اعتبارات برای انجام و راه‌اندازی پتروشیمی اردبیل در اختیار فعالان این بخش قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با راهکارهای درست و منطقی این امر سرعت بیشتری پیدا کرده و ما در کوتاه‌ترین فاصله زمانی بتوانیم این مجموعه را فعال کنیم تا بستر اشتغال جوانان بیکار منطقه از این طریق فراهم آید.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.