سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش داورزنی به حذف احتمالی ایران به خاطر بانوان

رییس فدراسیون والیبال ایران درباره مشکل بوجود آمده برای تیم ایران در لیگ جهانی گفت: سعی می کنیم این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، نشست سالیانه کمیته لیگ جهانی والیبال به منظور ارائه گزارش های نهایی از مرحله بین قاره ای، روز جمعه 27 تیرماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می شود. ممنوعیت حضور زنان در سالن برگزاری مسابقات یکی از موضوعات مورد بررسی در این نشست است که تحت عنوان «بحث پیرامون وضعیت ایران» در دستور بررسی قرار دارد.

رییس فدراسیون والیبال در گفت وگو با ایرنا با اشاره به نشست ناظران فدراسیون بین المللی والیبال درخصوص والیبال ایران و در پاسخ به نگرانی ها از احتمال کنار گذاشتن تیم ملی والیبال ایران از هشت تیم برتر لیگ جهانی، افزود: فدراسیون بین المللی والیبال FIVB مقررات خاص خود را دارد و ما هم در جمهوری اسلامی ایران یکسری قوانین داخلی داریم و به آن پایبندیم.

محمدرضا داورزنی تصریح کرد: در نشست روز جمعه با سعه صدر و رایزنی آنان را نسبت به این موضوع قانع و این مشکل را برطرف خواهیم کرد. به همین دلیل جای هیچ نگرانی نیست.

رییس فدراسیون والیبال ایران با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران از دقایقی پیش برابر تیم روسیه قرار گرفت و بازیکنان با انگیزه بالایی مقابل این تیم مسابقه خواهند داد، بار دیگر اطمینان داد: مشکلی نیست و تیم ایران با تمام قدرت مقابل رقبای خود قرار می گیرد.

گزارش های منتشره حکایت از آن دارد که با توجه به نقطه نظرات مسئولین فدراسیون بین المللی و ارزیابی نظرات اعضای کمیته لیگ جهانی که این روزها در حاشیه مرحله نهایی مسابقات از آنها به گوش می رسد، برکناری از رقابت های دسته یک لیگ جهانی یا اخذ تعهد برای حضور زنان در سالن مسابقات ، از جمله خروجی های احتمالی نشست روز جمعه کمیته مسابقات لیگ جهانی برای والیبال ایران خواهد بود.

گفته می شود یکی از دلایل توجه بیش از حد فدراسیون بین المللی والیبال به این موضوع ارسال نامه هایی از سوی ایرانیان به رییس این تشکیلات بین المللی برای حضور زنان در سالن مسابقات است.

مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال با حضور 6 تیم در سالن 9 هزار نفری نلسون ماندلا شهر فلورانس ایتالیا برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران در دور نخست این رقابت ها با تیم های برزیل و روسیه در گروه دوم رقابت خواهد کرد و تیم های ایتالیا (میزبان)، آمریکا و استرالیا نیز در گروه اول به مصاف یکدیگر می روند.
برچسب ها: داورزنی ، والیبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.