سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید رئیس اداره بازرسی منطقه از سامانه 1888

رئیس سامانه 1888 منطقه یک گفت: رئیس اداره بازرسی منطقه از سامانه 1888 مورخ 25تیر ماه بازدید به عمل آورد.

سینا فرنوس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌این بازدید که به منظور نظارت بر حسن اجرای عملکرد سمانه 1888 انجام گردید، تعداد 15مورد پیام ثبت شده در سطح منطقه، که در روند رسیدگی، دارای مشکلات خاصی بوده‌اند مورد بررسی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: پیام‌ها به صورت مورد بررسی شد و درباره مشکلات موجود با هدف رسیدگی سریع پیام‌ها از سوی رئیس اداره بازرسی راه حل ارائه گردید.

*حضور رئیس سامانه 1888 منطقه یک بین خانواده شهدا

حبیب صفرخانی کارشناس سامانه 1888 منطقه یک گفت: رئیس سامانه 1888 منطقه یک با  حضور در خانه شهید والا مقام کاظم عرفا به مقام شامخ شهید انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

وی بیان کرد: در این دیدار سینا فرنوس به مقام والای شهدای گرانقدر ایران اسلامی و آن را موجب سربلندی، عزت و افتخار مردم ایران زمین دانسته و دستاوردهای امروز را مدیون از جان گذشتگی، ایثار و دلاوری آن عزیزان دانستند.

کارشناس سامانه 1888 منطقه یک تصریح کرد: در ادامه این دیدار خانواده شهید کاظم عرفا ضمن تقدیر اسلامی،دلیل اصلی محبوبیت شهدا و هم چنین افتخار خانواده این عزیزان را همانا ولایت مداری و قدم نهادن در راهی بیان کردند که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پرچمدار آن بوده است.

صفرخانی خاطرنشان کرد: فرنوس در پایان دیدار با بیان این که تلاش و عزم تمامی مسئولین و ملت شهید پرور بر حفظ و حراست از دستاورد ها و ارزش‌های بدست آمده توسط شهیدان و ایثارگران است که با  اهدای لوح یاد بود از خانواده این عزیزان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.