سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم" اینجا شهردیگری است " اکران و نقد می شود

فیلم سینمایی" اینجا شهر دیگری است " به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی درسیصد و چهل و یکمین نشست با شگاه فیلم تهران اکران و با حضور عوامل فیلم تحلیل می‌شود .

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارسباران، فیلم سینمایی" اینجا شهر دیگری است " به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی درسیصد و چهل و یکمین نشست با شگاه فیلم تهران اکران و با حضور عوامل فیلم تحلیل می‌شود. 

شب 19 رمضان شب قدر محسوب می شود، شبی است که حضرت امیرالمومنین علی مردی که می توانست تنها آرزوی یکه درقلوب مسلمین بیدار ، در بازگرداندن مسیر آشکار رسالت پیامبرگونه باقی مانده بود ، به منصه ظهور برساند . امام بزرگوار ضربه نهایی بغض و نفاق مردم جاهل را به جان خرید و همین ضربه، منجر به شهادت ایشان در بیست و سوم رمضان گردید.

این فیلم 48 ساعت پایانی زندگی امام اول شیعیان حضرت علی ( ع ) را از  شب نوزدهم ماه رمضان سال 40 هجری به تصویر می کشد.

فیلم  "اینجا شهردیگری است" قراراست پس از اکران با حضور احمدرضا گرشاسبی (کارگردان)، محمدتقی فهیم ( منتقد) و تعدادی از عوامل فیلم نقد و بررسی شود . 

علاقه مندان برایحضور در این نشست می توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع درخیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان  خ جلفا مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشترباشماره22872818 تماس بگیرند .


انتهای پیام/ اس

برچسب ها: فیلم ، سینما ، شب قدر ، ارسباران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.