سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار سبد کالا در تهران قدیم توزیع می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، از توزیع بیش از هزار سبد کالا در این منطقه خبر داد.

محمد باصری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح توزیع بیش از هزار سبد کالا در محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از هشت تیر ماه تا 6 مرداد ماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

باصری اظهار داشت: در این طرح پس از شناسایی خانواده‌های ایتام، نیازمند،‌ بانوان سرپرست خانوار و خانواده‌های آسیب‌دیده بیش از هزار و 300 سبد کالا و ارزاق در محلات 13 گانه منطقه 12 توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توزیع بیش از هزار و 300 سبد کالا و ارزاق در محلات 13 گانه و نواحی شش گانه منطقه 12، شناسایی نیازمندان، ‌ایتام، بانوان سرپرست خانوار و خانواده‌های آسیب‌دیده در نواحی 6گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

باصری خاطرنشان کرد: توزیع نان صلواتی در نواحی 6 گانه منطقه 12، شش روز در ماه مبارک رمضان هر روز در یک ناحیه، برپایی سفره‌های افطاری و اکرام در محلات 13 گانه منطقه 12، برپایی ایستگاه‌هایی فرهنگی و صلواتی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، قدیم ، سبد ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.