سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی عراقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

کمک 50 هزار دلاری هلال احمر ایران به آوارگان فلسطینی

معاون امور بین الملل جمعیت هلال احمر از کمک 50 هزار دلاری این جمعیت به منظور کمک به آوارگان و مجروحان فلسطینی طی حملات و درگیری های اخیر در نوار غزه خبر داد .

محمد شهاب الدین محمدی عراقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و اعلام آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مجروحان و آوارگان فلسطینی افزود : با توجه به مشکلاتی که در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به وجود آمده و به دنبال آن تخریب هایی به ویژه در اماکن بهداشتی و درمانی این منطقه ایجاد شده است  ،‌هلال احمر جمهموری اسلامی ایران مراتب ارسال کمک های خود را اعلام کرد.

وی در ادامه بیان داشت :  روز گذشته جمعیت هلال احمر فلسطین طی انتشار استمدادی نیازمندی های خود را اعلام کرده و از جمعیت های ملی در خواست کمک  نموده است .

معاون امور بین الملل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در استمداد منتشر شده کمک های جنسی لحاظ نشده است گفت : با توجه به شرایط منطقه ‌،‌ در این درخواست فقط کمک های نقدی مطرح شده که اقلام اضطراری از کشورهای همسایه چون مصر خریداری می شود .

محمدی عراقی در پایان تاکید کرد : جمعیت هلال احمر ایران نیز براساس وظایف ذاتی خود و منطبق با استمداد صورت گرفته 50 هزار دلار معادل حدود 170 میلیون مبلغ ابتدایی ،‌ کمک و ارسال خواهد کرد.


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.