سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

عفاف و حجاب بستری برای حفظ کرامت وشرافت انسانی است

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: برای حفظ کرامت و شرافت انسانی در جامعه باید به مقوله عفاف و حجاب توجه ویژه ای شود.

سرهنگˈ شیخ مراد مرادیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با ارتقاء عفاف و حجاب در جامعه، بر کرامت و شرافت انسانی افزوده شده و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.

وی توجه به بنیان و کیان خانواده را برای ارتقاء عفاف و حجاب مهم برشمرد و بیان کرد: برای ارتقاء عفاف و حجاب در جامعه باید روشهای تقویت ایمان و راه های تربیت را به خانواده ها به صورت صحیح آموزش داد.

سرهنگ مرادی با تاکید بر ضرورت مقابله با بدحجابی و بی عفتی، تصریح کرد: مقابله ها نشان از ضعف امور فرهنگی و توجه ناکافی به جایگاه عفت و حجاب در جامعه می دهد .

وی با بیان فرمایشی از امام خمینی(ره) که ˈاز دامن زن، مرد به معراج می رودˈ، بیان کرد: دین مبین اسلام و شارع مقدس نیز با شناخت و توجه به تمام ابعاد و زوایای وجودی زن، حساسیت های بی شماری برای این گوهر ناب الهی قائل شده است.

این مقام انتظامی امن شدن جامعه برای حضور زنان و دختران را موجب حفظ کرامت، شرافت و عظمت وجودی آنان در اجتماع اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه به استعدادهای بالقوه زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: استعدادهای بالقوه در نماد باطنی زن نهفته است و تبدیل این نماد باطنی بالقوه به بالفعل موجب حل شدن بسیاری از مشکلات در جامعه می شود.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به ماندگاری نام نیک زنان بزرگ دین و جامعه، گفت: می توان این الگوها را بهتر به جامعه شناساند که مطمئناً با استقبال زنان جامعه استقبال روبه رو خواهد شد./ز


برچسب ها: عفاف ، حجاب ، کرامت ، زنان ، دختران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.