سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

عضو مجلس حزب الله :فتنه قوميتي آخرين حربه استکبار براي براندازي نظام اسلامي

فتنه هایی که استکبار میان اقوام ایرانی ایجاد می کند ، آخرین حربه دشمن برای براندازی نظام اسلامی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،عضو مجلس مرکزی حزب الله لبنان در میان جمعی از اعضای نمایندگی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: نظر سران جهان به ویژه جهان غرب درباره انقلاب اسلامی ایران این است که مسلمانان می تواند انقلاب کنند ولی نمی توانند دولت تشکیل بدهند.

حجت‌الاسلام شفیق جرادی گفت : آنها بر این باورند که دین لیاقت ایجاد زندگی برای بشر را ندارد و دین را از سیاست جدا می دانند وآن را سطحی فرض می کنند.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران توانسته است حکومت دینی تاسیس و آن را اداره کند ، گفت : ایران توانسته است صلاحیت خودش را برای ایجاد حکومیت دینی نشان بدهد .

عضو مجلس مرکزی حزب الله لبنان گفت: در نگاه به ایران می توان به خوبی دریافت که ایران توانسته است با مدیریت اجتهادی هم اسلامیت خودش را حفظ و هم حکومت را با مدرنیته همراه کند واین لازمه هر حکومتی است که می خواهد موفق شود.

حجت‌الاسلام جرادی با بیان اینکه مواجه ایران با جهان مواجه تمدنی است، گفت : در تونس و مصر انقلابیون نتوانستند این انعطاف را در انقلابشان ایجاد کنند و به ناچار با جریان جهانی همراه شدند .

عضو مجلس مرکزی حزب الله گفت :تنها تجربه ای که برای مقابله با فرهنگ غرب موفق است ، تجربه ایران و انقلاب اسلامی ایران است.
مدیر پژوهشکده مطالعات دینی و فلسفی المعارف الحکمیة گفت :امام خمینی الهام بخش فکری در عصر حاضر بودند و الان رهبر انقلاب اسلامی این نقش را برای اداره جامعه اسلامی ایفا می کنند .

حجت‌الاسلام جرادی گفت : نظریه مردم سالاری دینی که مبدا آن آیت الله خامنه ای هستند تنها راه نجات بخش جامعه اسلامی است ، که این هم نقش مردم را پررنگ و هم پایه های اسلام را محکم می کند.

او افزود : اگر متفکرانی که در ایران مشغول اسلامی کردن علوم انسانی هستند فقط به فکر ایران باشند و جهانی فکر نکنند این علوم انسانی به درد هیچ مسلمانی در جهان نخواهد خورد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: استکبار ، حربه ، نظام ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.