سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلاحی در تذکر شفاهی:

دولت در پرداخت وام ازدواج از طریق صندوق توسعه ملی اقدام کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار تسریع در پرداخت وام ازدواج از طریق صندوق توسعه ملی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عباس صلاحی نماینده مردم تفرش و آشتیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 25 تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، افزود: پرداخت وام ازدواج از طریق صندوق توسعه ملی و تسریع در تشکیل اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تفرش و آشتیان امری ضروری است.
 
وی ادامه داد‌: از وزیر کشور درخواست دارم تا در ارائه لایحه تقسیمات کشوری و کمک به شهرداری‌ها جهت تامین وسایل نقلیه موتوری و تجهیزات مورد لزوم شهرداری‌های تفرش، ‌آشتیان و فراهان اقدامات لازم را به کار گیرد.
 
این نماینده مجلس نهم در تذکر دیگری خطاب به وزیر علوم گفت: نسبت به پرداخت مطالبات دانشگاه تفرش به ویژه درباره پرداخت حقوق معوقه اعضای هیات علمی تصمیمات لازم اتخاذ شود .
 
صلاحی همچنین اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم تا در ساخت سالن‌های ورزشی روستای آشتیان و فراهان توسط شرکت توسعه و تجهیز دستورات لازم را ارائه کند.

وی خطاب به وزیر بهداشت بیان داشت: ارتقای مرکز بهداشت و درمان روستای فراهان به مرکز شبانه‌روزی و تهیه آمبولانس جهت مراکز بهداشتی، درمانی و روستایی جزو ضرورت هاست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: از وزیر آموزش و پرورش نیز درخواست دارم تا نسبت به مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس نهم افزود: وزیر نیرو باید در تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرستان تفرش و انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب اراک به دشت فراهان و اعتبارات لازم جهت برق‌دار کردن چاه‌های آب کشاورزی اقدامات لازم را به کار گیرد.

صلاحی همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: تسهیل اعتبار لازم از صندوق توسعه ملی با توجه به حجم بالای طرح‌های کشاورزی و دامپروری و ایجاد مرکز بزرگ کشت گلخانه ای در فراهان باید مدنظر واقع شود.
 
وی خطاب به وزیر نفت افزود: تسریع در گازرسانی به روستاهای فراهان و تفرش و موافقت با گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان تفرش نیز باید مورد توجه واقع شود.
 
عضو کمیسیون اجتماعی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تقویت شبکه‌های صدا و سیما و تکمیل سیستم دیجیتالی در هر سه شهرستان ضروری است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: وزیر ، مجلس ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.