سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور 2 بازیکن مطرح دنیا در ثامن الحجج/ برخورداری راهی سبزوار شد

تیم ثامن الحجج سبزوار برای آمادگی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در صدد جذب چند بازیکن مطرح دنیاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار که فصل قبل قهرمان لیگ برتر هندبال شد و سهمیه جام باشگاه های آسیا را کسب کرد قصد دارد که با جذب چند بازیکن سرشناس دیگر جمع ستارگان هندبالیست خود را کامل کند.
 
تیم ثامن الحجج در آبان ماه سال جاری رویداد جام باشگاه های آسیا را پیش رو دارد مسئولان تیم عزم خود را جذب کرده‌اند که امسال در این مسابقات خوش بدرخشند. تیم ثامن الحجج که سال گذشته حدود 90 درصد از ملی‌پوشان را در اختیار داشت امسال نیز سعید برخورداری دروازه بان اول تیم ملی را به خدمت گرفته است. 
 

 
دروازه بان هندبال تیم ملی در رابطه با پیوستن به تیم ثامن الحجج سبزوار به خبرنگار ما گفت: فصل گذشته در تیم نیک اندیش اصفهان بازی کردم چندسالی است که پیشنهادهای خوبی از دیگر تیم ها داشتم اما اصفهان را ترک نکردم.
 
در اصفهان، بازیکنان جواب زحماتشان‌ را نگرفتند مسئولان تیم نیک اندیش 30 درصد از مبلغ  قراردادمان را کسر کرده‌اند. امسال از حضور در اصفهان راضی نبودم و بعد با پیشنهاد خوبی که از تیم ثامن الحجج سبزوار دریافت کردم تصمیم گرفت راهی این تیم شوم. تیم ثامن‌الحجج سبزوار آینده خوبی در پیش دارد. بازیکنانی که چند سال در این تیم بازی می‌کنند از شرایط موجود راضی هستند.
 

وی در پایان باید خاطرنشان کرد: 2 بازیکن شاخص اروپا جند روز قبل برای صحبت‌های اولیه به سبزوار آمدند. یکی از این بازیکنان مارسین لایوسکی بازیکن لهستان است. این بازیکن 2 بار به عنوان بهترین دست چپ دنیا شناخته شده است. این بازیکن مطرح با تیم لهستان توانسته مدال نقره و برنز قهرمان جهان را کسب کند. ملی‌پوش لهستانی قرار است تیم ثامن الحجج سبزوار را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند. یکی از بازیکنانی که قرار است راهی سبزوار شود دان کریستین بولتر یکی از دروازه‌بان مطرح دنیاست. این بازیکن سابق بر این در تیم‌های هامبورگ و فلنز بورگ آلمان عضویت داشته است. فصل گذشته را نیز در تیم الجیش سنگربان بوده این دو بازیکن چند روز قبل در یک بازی تدارکاتی که بین 2 تیم همنام ثامنی بود بازی کردند.
 
 

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
زنده باد سبزوار و دکتر میرعلی