به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی پی پال، بزرگترین پایگاه اینترنتی پرداخت و انتقال وجه در جهان با انتشار گزارشی اعلام کرد که مصرف کنندگان چینی به خرید اینترنتی علاقه زیادی داشته و از نظر میانگین ساعت خرید اینترنتی در هفته و میزان استفاده از تلفن همراه برای خرید اینترنتی در مقام نخست در جهان قرار دارند.
بر اساس این گزارش، چینیها هر هفته برای خرید اینترنتی 387 دقیقه صرف میکنند که در مقایسه با میانگین زمانی 202 دقیقه در جهان بیش از سه ساعت اختلاف دارد.
این در حالی است که تنها 10 درصد خریداران اینترنتی چینی اعلام کردند که در خرید اینترنتی از تلفن همراه برای پرداخت استفاده نمیکنند که این میزان نیز در مقایسه با 42 درصد میانگین جهانی به مراتب کم تر است.
در این گزارش همچنین آمده است که حدود 78 درصد مصرف کنندگان معتقدند پرداخت از طریق شبکه اینترنتی آسان تر و راحت تر است.
انتهای پیام/