سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر و دسته یک دارت؛

مردان دارت انداز در دومین گام 17 مرداد به مصاف یکدیگر می روند

دومین مرحله از چهارمین دوره لیگ برتر و دسته یک انفرادی دارت آقایان روز جمعه 17 مردادماه در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابتهای لیگ برتر 16 دارت انداز حضور دارند که در 6 مرحله بصورت 2 ست بازی 501 دبل پایانی (3 از 5) برگزار می شود که هر بازیکن باید در طول یک روز 5 بازی انجام دهد .
 
بر اساس این گزارش در پایان مرحله اول لیگ برتر "مهدی هوشمندان" از استان البرز با کسب 9 امتیاز و تنها با تفاضل لگ بهتر توانست بالاتر از "محمد امین کریم پور" از استان سمنان در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد و "حسین اعرابی" از استان اصفهان به مقام سوم دست یافت.

گفتنی است در پایان مرحله اول لیگ دسته یک نیز 24 بازیکن در دو گروه "الف" و "ب" با یکدیگر به رقابت پرداختند که در گروه الف "علی قدسی" از استان البرز با کسب 8 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ بهتر نسبت به "مجتبی علی رحمی" از استان ایلام در صدر و "عباس سمیعی" از استان تهران نیز مقام سوم این گروه را به خود اختصاص دادند.

 در گروه "ب" نیز بازیکن برتر فصل 92 "کامبیز حافظی" از استان تهران با برتری مقابل تمام حریفان خود در صدر این گروه قرار گرفت و "فضل الله میرجلیلی" از استان یزد و "بهمن اسفندیاری" از استان البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دارت ، مردان ، لیگ ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.