سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

ارسال بیش از 16 تن پسته از طریق پست رفسنجان به نقاط مختلف کشور

رییس اداره پست رفسنجان گفت : پارسال از طریق این اداره هزار و 423 سبد پسته به میزان 16 هزار و صد کیلو گرم از ارقام مختلف پسته ی تر و خشک به ارزش 3 میلیارد و 320 میلیون ریال به نقاط مختلف کشور ارسال شد.

احمد محمودی مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود : این میزان شامل12 هزار و 480 کیلو گرم پسته ی تر به ارزش یک میلیارد و 872 میلیون ریال در قالب یک هزار و 248 سبد پسته وهمچنین 3620 کیلوگرم پسته ی خشک به ارزش یک میلیارد و 448 میلیون ریال در قالب 175 سبد پسته ی خشک بوده است.

وی تصریح کرد : پارسال 16 هزار و 100 کیلو گرم ارقام مختلف پسته ی تر و خشک از طریق پست رفسنجان به سایر نقاط کشور ارسال شد که نسبت به سال 91 حدود 11 درصد رشد داشته است.

وی مقصد این مرسوله های پسته را استانهای هرمزگان ، اصفهان ، بوشهر ، آذربایجان شرقی ، ایلام ، فارس ، تهران ، خوزستان ، یزد ، کرمان و استانهای شمالی کشور عنوان کرد و گفت : این مرسوله ها از طریق هوایی و زمینی ارسال شده است.

محمودی مقدم توصیه کرد : افرادی که پسته ی تر را از طریق پست ارسال می کنند، لازم است بر روی این سبدها کد ملی وکد پستی ، آدرس و شماره تلفن همراه را قید کنند زیرا در صورت نداشتن این مشخصات ممکن است پسته برگشت داده شود و از آنجایی که این مرسوله جزو کالاهای فاسد شدنی و زود خراب می شود پس از برگشت قابل استفاده نیست./ب


برچسب ها: ارسال ، پسته ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.