سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

افزایش تصادفات در جاده ترانزیت سوادکوه

عضو شورای اسلامی مازندران گفت: تصادفات مکرر منجر به مرگ در جاده ترانزیت فیروزکوه به سوادکوه رخ می‌دهد و مسئولان امر در خواب غفلت به ‌سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، نرگس کمالی با اعلام اینکه محور فیروزکوه به سوادکوه به عنوان جاده ترانریت از پایتخت به مازندران تلقی می‌شود، اظهار داشت: بیش از 15 سال است بحث چهار بانده شدن جاده فیروزکوه به سوادکوه مطرح است، اما عملیاتی نشد.

وی با اشاره به اینکه روزانه شاهد تصادفات مکرر در محور ترانزیتی تهران به مازندران هستیم، افزود: تصادفات در این محور مرگبار است.

عضو شورای اسلامی استان مازندران تصریح کرد: مشکلات و مرگبار بودن این جاده به سمع و نظر مسئولان امر رسیده است اما اقدام کارسازی صورت نگرفت.

کمالی ادامه داد: مازندران استانی گردشگرپذیر است و با توجه به موقعیت مرگبار بودن جاده فیروزکوه به سوادکوه مسئولان در خواب غفلت به ‌سر می‌برند.

عضو شورای شهر زیراب سوادکوه با بیان اینکه جاده ترانزیتی از مرکز شهر زیراب می‌گذرد، خاطرنشان کرد: هر هفته در این محور چندین تصادف منجر به مرگ روی می‌دهد.

نماینده شورای عالی استان‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس پروژه چهار بانده شدن فیروزکوه به سوادکوه را از سری پروژه‌های مهر ماندگار معرفی کرد و گفت: مقرر شد پروژه فوق تا پایان سال 92 به بهره‌برداری برسد.

کمالی پروژه چهار بانده شدن محور فیروزکوه به سوادکوه را بعد از 15 سال بلاتکلیف دانست و اضافه کرد: مسئولان امر می‌گویند اعتباری برای بازگشایی، تملک و تکمیل این پروژه نداریم./ز

برچسب ها: افزایش ، تصادفات ، سوادکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.