سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعبا /

معاون استاندار : نیروهای بومی را بکار بگیرید

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان گفت: به کار گیری نیروهای بومی و متخصص درصنایع استان ضروری است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  صالح دریانورد در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: فراخوانهای دستگاههای دولتی و اجرایی و صنایع استان باید بر اساس ضابطه و قانون و با اولویت به کار گیری نیروهای بومی باشد.

وی از دستگاههای دولتی واجرایی استان و صنایع غرب بندرعباس خواست گزینش و به کار گیری نیروهای متخصص از بین نیروهای بومی و از طریق استانداری و اداره کار باشد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار نرخ بیکاری جوانان در استان را۷ و ۲۳ صدم درصداعلام کرد و افزود: استخدام و به کار گیری نیروهای بومی و متخصص و مشارکت مردم در اشتغال در تقویت اقتصاد کشور موثر است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست گفت: به روز رسانی سندهای اشتغال شهرستانها و بخشهای تابعه در دستور کار است.

اکرمی افزایش اشتغال را در پایان یافتن طرحهای نیمه تمام در استان دانست و افزود: دستگاههای دولتی و اجرایی استان تا پایان تیر فرصت دارند طرحهای نیمه تمام خود را معرفی و تکمیل کنند.

وی گفت: در ۵ سال آینده صنایع استان به بیش از ۴ هزار نیروی متخصص در رشته های مهندسی برق ، متالوژی ،علوم و فنون دریایی و معدن نیازمند است.

رفع مشکل برق سایتهای پرورش میگو استان و برگزاری جلسات شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان در صنایع غرب بندرعباس از دیگر مصوبات این نشست بود.
انتهای خبر/ش
برچسب ها: معون ، استاندار ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.