سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تأکيد وزير بهداشت بر استفاده بخش خصوصي در تکميل طرح هاي بيمارستاني

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در تکمیل طرح های نیمه تمام بیمارستانی تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: با واگذاری طرح های دارای کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی به بخش‌های غیردولتی، علاوه بر تامین اعتبار، تسریع در بهره برداری از آنها را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت در تکمیل طرح های نیمه تمام افزود: باید از طریق تغییر کاربری اراضی مازاد موجود و خلق منابع مالی جدید، طرح های نیمه تمام بیمارستانی را تکمیل کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت برای پایان طرح های دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی به بالا ، با اختصاص اعتبار مناسب خبر داد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این ملاقات ، تامین زیرساخت‌های زیارت از جمله اسکان، تردد، امنیت و بهداشت را از مهمترین اولویت‌هایی دانست که با جدیت در استان و شهر زائرپذیر مشهد دنبال می شود.

آقای رشیدیان با اشاره به وجود 12 طرح بیمارستانی در حال ساخت در استان خراسان رضوی افزود: برای تکمیل عملیات ساختمانی این طرح ها که غالبا دارای 75 درصد پیشرفت است، بدون احتساب تجهیزات پزشکی، حدود 300میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


//انتهای پیام /ش

برچسب ها: طرح ، بیمارستانی ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.