سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانیان: اعتقادی به قرارداد میلیاردی نداریم/ تمایلی به بازی مقابل پرسپولیس در هفته اول نداشتیم

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: باشگاه نفت تهران یکی از باشگاه‌هایی است که طبق قانون حرکت می‌کند و مخالف قراردادهایی با رقم بالاست.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: قرعه کشی لیگ برتر به علت اینکه اولین بار به صورت زنده پخش می‌شد خیلی خوب بود اگر در اینگونه مراسم پیشکسوتان را دعوت کنند و به این صورت از انها تقدیر به عمل آورند باعث قوت قلب آنها می‌شود.

ایرانیان در خصوص بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: اولین بازی ما در لیگ چهاردهم مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود که تیم بزرگی است و کادر فنی قوی دارد اما دوست نداشتیم در نخستین دیدارمان مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس تیم قوی است و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که با قدرت مقابل این تیم ظاهر شویم.

وی همچنین گفت: ما متاسفانه در این تیم فصل با 5 بازیکن تیم‌مان به دلیل درخواست رقم قرارداد بالاتر و با توجه به وضعیت مالی باشگاه نتوانستیم قرارداد ببندیم  و این بازیکنان را ازدست دادیم ما با رقم بالا مخالفیم نه وضع مالی خوبی داریم و اعتقادی به قراردادهای بالا نداریم.

ایرانیان همچنین تصریح کرد: ما یکی از باشگاههایی هستیم که طبق قانون و ایده خود حرکت می‌کنیم و با کمترین هزینه و بودجه توانستیم بازیکنان خوبی انتخاب کنیم و می‌خواستیم خوب از موفقیت خود دفاع کنیم.

وی در خصوص مکان تمرینی و باشگاه نفت تهران گفت: بازی ما در باشگاه تختی انجام می‌شود که سازمان لیگ در اختیار ما قرار داده است.

سرپرست باشگاه نفت تهران افزود: به طور حتم سازمان لیگ دلیلی برای اهمیت دادهن به جوانگرایی دارد که این کار را مدنظر قرار داده است چون جوانان آینده‌ساز کشور هستند و باید به این قشر جامعه اهمیت بدهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌دستگاههای نظارت به باشگاه نفت تهران سرکشی می‌کنند و به جرات باید بگویم یکی از باشگاههای هستیم که قراردادهایمان شفاف است و مدارکش هم در سازمان لیگ موجود است و باشگاه نفت درهیچ موردی از قانون تخطی نمی‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.