سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه گزینش داوطلبان شاهد آزمون سراسری 93 برگزار شد

جلسه نحوه گزینش داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون سراسری سال 93 برگزار شد.

حجة الاسلام مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: جلسه هم افزایش در نحوه گزینش داوطلبان شاهد و ایثارگر آ‍زمون سراسری سال 93 برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تشریح نحوه اجرای شاخص‌های جدید سهمیه‌های شاهد و ایثارگر در آزمون سال 93 اعلام کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌های آموزشی موظفند تا بر مبنای طرح شاهد، تسهیلات لازم برای توسعه علمی و ارتقا سطح تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر را مهیا کنند.

مؤذنی ضمن تشریح برنامه ریزی انجام شده در خصوص مشاوره و هدایت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: در زمینه مشاوره و هدایت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثاگر، اقدام به برگزاری دوره پودمانی علمی و کاربردی برای مشاوران تحصیلی نموده‌ایم.

رئیس ستاد طرح شاهد خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های زیر ساختی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، حرفه آموزی به دانش‌اموزان شاهد و ایثارگر از پایه اول دبیرستان است.

مؤذنی یکی دیگر از برنامه‌های زیرساختی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 93 را ترغیب داوطلبان شاهد و ایثارگر کنکور به حضور دانشگاه‌های دولتی روزانه عنوان کرد.

گفتنی است، جلسه نحوه گزینش داوطلبان شاهد و ایثارگر سال 93 با حضور توکلی،مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، گزینش ، داوطلب ، شاهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.