سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات جام رمضان در منطقه 21

اداره ورزش شهرداری منطقه 21 از برگزاری مسابقات جام رمضان در منطقه 21 خبر داد .

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 21 ، بیابانی مدیر اداره ورزش منطقه با اعلام این خبر گفت : اداره ورزش منطقه با همکاری اداره اجتماعی نواحی سه گانه و خانه ورزش اقدام به برپایی مسابقات جام رمضان ویژه آقایان و بانوان کرده است .

وی افزود :مسابقات فوتسال آقایان با حضور 74 تیم بزرگسالان و 26 تیم جوانان از اول ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء در مجموعه ورزشی یاس و دریا برگزار می شود که  هر شب 8 تیم به رقابت می پردازند .

مدیر اداره ورزش منطقه 21 در ادامه اظهار داشت : مسابقات والیبال بانوان با حضور 25 تیم درتاریخ 21 تیر ماه به سرپرستی خانم قاسمی در مجموعه ورزشی الزهرا برگزار شده و همچنین مسابقات فوتسال با حضور 30 تیم در تاریخ 25 تیرماه به سرپرستی خانم حسینی در همان مجموعه برگزار خواهد شد .

بیابانی در پایان تصریح کرد : توسعه ورزش همگانی و نهادینه کردن ورزش در سبد خانوادها در اولویت کارهای اداره ورزش منطقه است و هدف از این مسابقات تامین سلامت ، نشاط و شادابی شهروندان تهرانی است .
 
 
برچسب ها: برگزار ، مسابقات ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مريم سعيدي
۱۷:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
از خانم بياباني و خانم قاسمي تشكر ميكنم بخاطر زحماتي كه بابت مسابقات جام رمضان كشيده اند و اميدوارم در سالهاي آينده هم اين مسابقات در اين منطقه برگزار بشه.با سپاس فراوان.
sahar pouyanfar
۱۰:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
مسابقات از نظر فنی در سطح خوبی برگزار شد ولی مسولین سالنها همکاری لازم را با ما نداشتند
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
با سلام واقعا تشکر میکنیم از خانم بیابانی سطح مسایقات خیلی عالی بود و خیلی با نظم مسابقات انجام می شد.