سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریور ماه برگزار می شود؛

نخستین همایش بین‌المللیHSE در پروژه‌های عمرانی، معدن، نفت و گاز

دبیر نخستین همایش بین‌المللیHSE در پروژه‌های عمرانی، معدن، نفت و گاز از برگزاری این همایش در روزهای 26 و 27 شهریور ماه در مرکز همایش‌های شرکت منابع آب و نیروی ایران خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران، عادل علاف صالحی افزود: هدف از برگزاری این همایش جمع بندی فعالیت‌های انجام شده در راستای استقرار این سیستم در کشور است.
 
عضو هیئت مدیره موسسه مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای ایران با اشاره به حضور استادان مدعو خارجی از کانادا، ترکیه، آمریکا در این همایش گفت: سازمان اکو، دانشگاه محیط زیست، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی ما را در برگزاری این همایش یاری می‌دهند.
 
صالحی افزود: سیستم مدیریت یکپارچه HSE مخفف سه واژه بهداشت، ایمنی و محیط زیست است. قصد داریم HSE را در صنعت نهادینه سازی کنیم.
 
وی با بیان اینکه به مدت یک هفته 20 کارگاه آموزشی برگزار خواهیم کرد، گفت: HSE در مدیریت پروژه‌های ساختمانی، مدیریت و ممیزی انرژی، HSE در پروژه‌های انبوه سازی، ارزیابی اثرات زیست محیطی، شاخص‌های توسعه پایدار از جمله عناوین کارگاه‌های مورد اشاره هستند. البته تعداد کارگاه‌ها زیاد است و از یک هفته قبل از آغاز همایش شروع به برگزاری آنها خواهیم کرد.
 
دبیر نخستین همایش بین‌المللیHSE  در پروژه‌های عمرانی، معدن، نفت و گاز با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 500 مقاله به دست ما رسیده است، گفت: مهلت ارسال مقالات تا 31 تیرماه تعیین شده است.
 
به گفته صالحی HSE در صنایع ساخت و ساز، HSE در صنایع معدنی، HSE در صنایع نفت و گاز، شاخص های کلیدی ایمنی، محیط زیست و سلامت در صنایع مختلف، صنعت بیمه و ارتباط آن با شاخص های ریسک، شاخص های مدیریت HSE، تجهیزات ایمنی، تجهیزات بهداشت کار، تجهیزات مدیریت محیط زیست ، نرم افزارهای HSE نیز از جمله محورهای موضوعی برگزاری این همایش هستند.
 
وی به برگزاری نمایشگاه جنبی همایش اشاره و اظهار کرد: شرکت‌های تولید کننده وسایل ایمنی ، شرکت‌های نفتی و ... در نمایشگاه حضور دارند. البته در این دوره تعداد غرفه‌های ما محدود است و اگر شرکتی تمایل به حضور در نمایشگاه داشت باید زودتر اقدام کند.
 
وی در پایان گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت mmm.hsec1.ir مراجعه و یا باشماره تلفن های 88347710-66191000 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، عمرانی ، نفت ، گاز ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.