سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف 50درصدی اماکن ورزشی شهرداری به دانش ‌آموزان

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با امروز طرح دو فوریتی تخفیف 50درصدی اماکن ورزشی شهرداری تهران برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان را تصویب کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اسماعیل دوستی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران با عنوان طراح این طرح دو فوریتی افزود: طرح دو فوریتی تخفییف 50درصدی برای دانش‌آموزان در 2 ماه تابستان برای استفاده از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران به منظور پر کردن اوقات فراغت ارائه می‌شود.

این عضو شورای شهر بیان داشت: البته این طرح را می‌توانیم در تمام طول سال ا جرا کنیم و هیچ هزینه‌ای از دانش آموزان دریافت نکنیم.
در ادامه این جلسه احمد دنیا مالی رئیس کمسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران به عنوان یکی از موافقان این طرح اظهار داشت: در تمام دنیا تحصیل و ورزش رایگان ا ست حال آن که در آموزش و پرورش برای تحصیل هزینه‌های کلانی از دانش آموزان دریافت می‌کند.

دنیامالی با اشاره به  این که هزینه‌های اجرایی این طرح رقمی نمی‌شود که بخواهیم برای آن اصلاحیه بیاوریم خاطرنشان کرد:با تصویب این طرح این امکان را برای دانش آموزان فراهم می‌کنیم تا از اماکن ورزشی شهر تهران به صورت رایگان استفاده کنند.

در ادامه حبیب کاشانی عضو کمیسیون و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با عنوان مخالف این طرح گفت: تصویب بودجه شهرداری تهران به دست ما بوده  است اما حالا که 24 روز از تیر ماه سال جاری یاد دانش آموزان افتاده‌آیم؟

وی تأکید کرد: هیچ کس مخالف اجرای این طرح نیست اما شأن شورا به دور از آن است که در آن طرح های احساسی و عجولانه مطرح کنیم در حال حاضر این مصوبه برای خانواده‌های شهدا، معلولان، و برخی اقشار دیگر اجرا می‌شود و طرح این موضوع در جلسه علنی شورای شهر صرفأ جنبه تبلیغاتی دارد.

در نهایت این طرح برای مدت 3ماه به تصویب اعضا شهر رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نشست ، خبری ، شهرداری ، شورای ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.