سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

اعلام آمادگی برای اجرایی شدن طرح قرآنی چلچراغ در کرمان

در نشست مشترک مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز کرمان بر اجرایی شدن هر چه بهتر طرح قرآنی چلچراغ اعلام آمادگی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، به منظور ایجاد هم اندیشی و هم افزایی در انجام فعالیت های فرهنگی و هنری مشترک، نشست مشترک حجت الاسلام سید جواد موسوی و فرشید فلاح در صدا و سیمای استان کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی در این جلسه با تأکید بر مردمی اداره شدن طرح قرآنی چلچراغ، گفت: هر چه برای قرآن در جامعه کار شود ، باز هم کم است.

وی افزود: طرح چلچراغ نباید این شائبه را ایجاد کند که در این بحث، افرادی در حال کار هستند و فعالیت های قرآنی توسط بقیه کمرنگ شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در طرح چلچراغ امامان جمعه هر منطقه محور کار قرار می گیرند ، خاطرنشان کرد: چلچراغ به معنی راه اندازی چهل جلسه هفتگی قرآنی جدید در محلات هر منطقه است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه هر چه دایره فعالیت های قرآنی را بزرگتر کنیم و آنها را به متن جامعه ببریم، اثرگذارتر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم با اعلام آمادگی برای اجرایی شدن هر چه بهتر طرح قرآنی چلچراغ، گفت: بر این باور اعتقاد داریم که چراغ هیچ فعالیت قرآنی نباید خاموش شود و از توسعه فعالیت های قرآنی در استان حمایت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند یکی از پایگاه های طرح چلچراغ شوند، ابراز امیدواری کرد: در سایه همدلی و برنامه های مشترک در عرصه فرهنگ قدم های خوبی برداشته شود.

در این جلسه ضمن ارائه طرح های مشترک فرهنگی ـ هنری بر برگزاری نشست های مشترک صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت ماهانه تأکید شد.


برچسب ها: طرح ، چلچراغ ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.