سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکشاهی در تذکر شفاهی:

وزیر کشاورزی خسارات وارده به کشاورزان را جبران کند

نماینده مردم خرم آباد گفت: از دولت و وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم خسارات وارده به کشاورزان را جبران کنند و پرداخت اقساط وام کشاورزان استمهال شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اللهیار ملکشاهی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز بهارستان خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: در حال حاضر تعداد زیادی از روستاهای کوهدشت و پل دختر فاقد آب آشامیدنی هستند و تعدادی هم از آب غیرسالم استفاده می‌کنند لذا از وزیر نیرو خواستاریم هرچه سریعتر این موضوع را بررسی و مشکل منطقه را برطرف نمایند.
 
وی در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی به منظور برنامه‌ریزی صحیح میزان کشت و نیازهای کشور و تنظیم واردات و صادرات محصولات کشاورزی اظهار داشت: امسال کشاورزان صیفی کار در شهرستان کوهدشت و پل دختر به دلیل عدم برنامه‌ریزی متحمل خسارات فراوان شده‌اند، به خصوص خیارکاران پل دختر که مجبور شدند محصولات خود را به کیلویی کمتر از 200 تومان بفروشند که این وضعیت موجب شده درآمد این کشاورزان کمتر از هزینه‌هایشان شود.  
 
نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: لذا از دولت وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم خسارات وارده به کشاورزان را جبران نمایند و پرداخت اقساط وام کشاورزان استمهال گردد و برای این گونه محصولات نرخ تضمینی تعیین شود.  
 
ملکشاهی در ادامه به نرخ بیکاری استان لرستان اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان لرستان بیش از 50 درصد است که به صورت رسمی اعلام شده لذا از رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستارم تا با روش ویژه‌ای از جمله تعیین کارگروه خاصی قبل از آنکه بیکاری در استان لرستان به پدیده اجتماعی و امنیتی تبدیل شود، چاره‌اندیشی نمایند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: محصولات ، خسارات ، امسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.