سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در تذکر شفاهی مطرح کرد

اختلاف در آمار رسمی بانک مرکزی با آمار اعلامی از سوی رئیس‌جمهور درباره نرخ تورم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمار رسمی بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم با آماری که رئیس‌جمهور در سخنان خود بیان کرده اختلاف فاحشی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ فتح‌الله حسینی نماینده مردم نیشابور در مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 تیر) در تذکری به رئیس‌جمهور گفت: آمار رسمی بانک مرکزی درخصوص نرخ تورم و آماری که وی در سخنان خود بیان کردند، اختلاف فاحشی وجود دارد و مردم مخصوصا قشر کم درآمد و حقوق‌بگیر تورم واقعی را با گوشت و پوست خود لمس می‌کنند و نیازمند توجه جدی به رفع آن است.
 
حسینی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران تشکر کرد و گفت: لازم است که تیم مذاکره‌کننده مان خطوط قرمز را رعایت کرده و از دستاوردهای هسته‌ای که حق مردم ایران است، حفاظت کند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکری به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در خصوص قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که در سال گذشته ابلاغ شده، متاسفانه نزدیک به یکسال از عمر این قانون می‌گذرد و تاکنون بنیاد شهید در این‌باره اقدامی نکرده و معلوم نیست چه کسی متولی این کار است.
 
حسینی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان کرمانشاه به لحاظ کشت نخود یکی از استان‌های شاخص می‌باشد و به دلیل سیاست اشتباه دولت کشاورزان استان مخصوصا نخودکاران متحمل خسارات سنگینی شدند و لازم است در اسرع وقت مشکل صادرکنندگان نخود حل شود.
 
وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس قول داد که مشکلات نخودکاران را حل کند. امیدوارم که حجتی به قول خود وفا کند.
 
وی در تذکری به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در خصوص آبرسانی به 80 روستای سرپل‌ذهاب و گیلانغرب تذکرات بسیاری به وزیر نیرو داده شده، اما وی تا الان اگر پیگیری کرده مردم نتیجه‌ای نگرفتند. امیدوارم که توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.