سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"صبحی دیگر" با اسماء الهی نورانی می‌شود

مهمانانی که شغلشان متناسب با نام اسماء الهی است مهمان برنامه "صبحی دیگر" می‌شوند.

رامین موسوی ملکی تهیه کننده برنامه "صبحی دیگر" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تیتراژ برنامه متناسب با حال و هوای ماه رمضان تغییر کرده است.

وی بیان کرد: تیتراژ ابتدایی برنامه "صبحی دیگر" با صدای رضا صادقی و تیتراژ پایان آن توسط شهروز حبیبی به صورت مداحی تقدیم مخاطبان می‌شود.

موسوی ملکی اظهار داشت:‌ آیتم‌هایی همچون گزارش ها، "دیگ رنگی"‌ ، مشاغل و "بهتر است بدانیم" نیز با توجه به فضای ماه رمضان با تغییراتی رو به رو شده است.

وی عنوان کرد: "پاداش" از دیگر آیتم‌های برنامه "صبحی دیگر" است که با سوالاتی در خصوص ماه رمضان از مخاطبان و دریافت جواب از سوی آن‌ها می‌پردازد که در نهایت آیه‌ای پیرامون آن نیز در قاب تلویزیون مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به این که دعای روزهای ماه ضیافت الهی همراه با تصاویری از مردم پخش می‌شود، افزود: در بخشی دیگر از این برنامه مجموعه تلویزیونی مناسبتی ماه رمضان در سال‌های قبل همچون "میوه ممنوعه" و... نیز در سکانس‌های مربوط به این به مخاطبان ارائه می‌شود.

در ادامه محسن سلمان‌پور مدیر تولید و دستیار تهیه کننده برنامه "صبحی دیگر" افزود: در برنامه "صبحی دیگر" آیتمی با عنوان "اسماء الهی" داریم که در این بخش متناسب با نام اسماء خدا نیز مهمان همان بخش را خواهیم آورد.

وی اظهار داشت: در برنامه گذشته "صبحی دیگر" متناسب با اسم (یا بصیر) فردی نابینا، (یاشافی)متخصص دکتر قلب، (یا قاضی) بازپرس، (یا قادر) از بچه‌های پارالمپیک در برنامه به عنوان میهمان دعود خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه "صبحی دیگر" با  اجرای نیما کرمی و علی نیکزاد هر روز به غیر از جمعه‌ها ساعت 11:15 الی 12:45 دقیقه از شبکه آموزش پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.