سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماه مهربانی در بوستان شمشیری طنین انداز می‌شود

ویژه برنامه فرهنگی هنری ماه مهربانی از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری امشب در بوستان شمشیری برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم که با قرائت قرآن کریم آغاز و سپس حجت الاسلام و المسلمین مهدی شاهرخ اصفهانی بعنوان سخنران آغازین مراسم با بیان آیات و احادیث درباره مهربانی در دین اسلام سخن خواهد گفت.

بنابر این گزارش این برنامه با  اجرای گروه تواشیح طی البنی و همچنین با حضور مهمانان ویژه برنامه از دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

اقامه اذان توسط مؤذن کودک و برپایی نماز جماعت از دیگر بخش‌های برنامه‌های رمضانی شب ماه مهربانی در بوستان شمشیری است.

گفتنی است برنامه‌های جشن رمضان "ماه مهربانی" در تمام ایام ماه مبارک رمضان در دو بخش غرفه‌های ماه مهربانی و برنامه‌های استیج شامگاهی با حضور روحانیون و  کارشناسان دینی، هنرمندان، مداحان و قاریان بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود و هر روز علاوه بر ارائه ویژه برنامه‌های خاص غرفه‌ها، ویژه برنامه‌های متفاوت و متنوع به شهروندان روزه دار، کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود.

گفتنی است برنامه‌های جشن ماه مهربانی هر روز از ساعت 18 تا هنگام افطار در بوستان شمشیری برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سه راه آذری، خیابان شمشیری، بوستان شمشیری و با شماره تلفن66688553 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بوستان ، شمشیری ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.