سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برگزاری همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) در آیینه ادبیات معاصر در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) در آیینه ادبیات معاصر، 10 شهریورماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛ابراهیم رحیمی‌زنگنه گفت: همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) در آیینه ادبیات معاصر، 10 شهریورماه سال‌جاری در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، این همایش همزمان با دهه کرامت در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود واز سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) محسوب می‌شود.

رحیمی‌زنگنه به فراخوان همایش اشاره کرد و افزود: علاقمندان تا تاریخ 20 مرداد ماه سال‌جاری برای ارسال آثار خود به آدرس razavi-ksh@farhang.gov.ir و یا از طریق پست پیشتاز به آدرس کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به‌منظور شرکت در این همایش فرصت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به اعلام آثار برگزیده همایش در یکم شهریور ماه سال‌جاری اشاره کرد و گفت: خلاصه مقالات پذیرفته شده در همایش چاپ و منتشر می‌شود.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه مجموعه مقالات برگزیده پس از همایش به‌صورت کتاب چاپ خواهد شد، بیان داشت: از نفرات برگزیده در زمان برپایی همایش تقدیر به‌عمل خواهد آمد/س.

برچسب ها: برگزاری ، همایش ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.