سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

انتشار مجله علمی پژوهشی نانو مواد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

این مجله سالانه در چهار شماره به موضوعاتی از جمله مدل سازی نانو مواد ، زمینه های مختلف نانو مواد و نانو ساختارها ، نانو مواد – انرژی و محیط و ... می پردازد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، هفدهمین شماره از نشریه علمی پژوهشی "نانو مواد" توسط گروه مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود منتشر شد .
در این نشریه که با درجه علمی پژوهشی منتشر می شود مطالبی نظیر: تاثیر نانو گرافن بر خواص مکانیکی و رئولوژیکی نانو کامپوزیت های بر پایه پلی استایرن با استفاده از SBS به عنوان سازگار کننده ، بررسی خواص مکانیکی نانو کامپوزیت اپوکسی _آلومینا ، ساخت و بررسی خواص ساختاری و اپتیکی نانو ذرات هم اندازه و کروی شکل سیلیکا ، عامل دار کردن نانو لوله های کربنی با کمترین تخریب ساختاری به روش شیمیایی و ... به چاپ رسیده است .
نشریه علمی "نانو مواد" به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ، مدیر مسئولی دکتر سید حسین بدیعی ، سردبیری دکتر محمدرضا رحیمی پور و مدیریت داخلی دکتر صاحبعلی منافی و زیر نظر هیات تحریریه ای از دانشگاههای آزاد شاهرود ، دانشگاه تهران ، پژوهشگاه مواد و انرژی ، دانشگاه تربیت مدرس ، و دانشگاه شاهرود در 100 صفحه و برای ششمین سال متوالی منتشر می شود .
گفتنی است: نانو تکنولوژی ، مطالعه اصول اولیه مولکولها و ساختارهایی با ابعاد 1 تا 100 نانو متر است.
همچنین یکی از شاخه های تکنولوژی ، نانو مواد است که این مجله سالانه در چهار شماره به موضوعاتی از جمله مدل سازی نانو مواد ، زمینه های مختلف نانو مواد و نانو ساختارها ، نانو مواد – انرژی و محیط و ... می پردازد .
فصلنامه "نانو مواد" دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دارای مجوز و دارای گواهی تعیین اعتبار از کمسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم ت،حقیقات و فناوری و دارای درجه علمی پژوهشی است و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و پایگاه علمی چهاد دانشگاهی (SID) نمایه شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.