سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

زیرساخت های بهداشتی ، درمانی و آموزشی بومهن زیر خط صفر

رئیس شورای شهر بومهن گفت : زیر ساخت های بهداشتی و آموزشی و درمانی بومهن با توجه به افزایش جمعیت در این منطقه زیر خط صفر است .

علیرضا بخششی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت زیر ساخت ها در این بخش از شهرستان پردیس گفت : با توجه به عمر دو ساله شهرستان پردیس و اجرای سیاست استقرار ادارات در شهرستان پردیس هنوز این سیاست در مسیری نا هموار هدایت می شود .

رئیس شورای شهر بومهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : زیر ساخت های بهداشتی و درمانی و آموزشی در شهرستان پردیس با وجود انبوه جمعیت به ویژه در بخش بومهن زیر خط صفر است و مردم پر شدن خلئی را در این رابطه احساس نمی کنند .

بخششی نبود بیمارستان در شهرستان پردیس را معضلی بزرگ در مسیر توسعه این منطقه دانست و اضافه کرد : نبود بیمارستان دولتی در حوزه بهداشت و درمان به عنوان یکی از نیازها ی اساسی مردم در کارنامه مدیریت شهرستان نمره ای منفی ثبت خواهد کرد .

رئیس شورای شهر بومهن با اشاره به زیر ساخت های فرسوده حوزه آموزش و پرورش در رودهن ساختار آموزشی این بخش از شهرستان پردیس را بحرانی دانستند و ابراز داشت : مدارس فعلی جواب نیاز مردم را در بومهن نمی دهد و در سال تحصیلی گذشته بیش از ظرفیت تعریف شده از سوی وزارت آموزش و پرورش دانش آموز در مدارس داشتیم .

بخششی در خاتمه اظهار داشت : جلوگیری از ورود موج بحران به شهرستان پردیس نیازمند تقویت زیر ساخت ها در ابعاد مختلف است و در این رابطه مسکن مهر زنگ خطر را به صدا در می آورد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.