سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنیه: مقاومت وارد مرحله مهمی از مراحل درگیری با اسراییل شده است

معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد مقاومت وارد مرحله مهمی از مراحل درگیری با اسراییل شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المنار: "اسماعیل هنیه" لحظاتی پیش در نطقی تلویزیونی با اشاره به اینکه گروه های مقاومت امروز در مرحله ای مهمی از مراحل درگیری با اسراییل قرار گرفته اند، افزود: امروز شاهد ابداعات و اقدامات شگفتی ساز مقاومت هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ما در مقابل وظیفه دفاع از سرزمین، ملت و عزت خود قرار گرفتیم، تاکید کرد: محاصره در ممانعت از اقدامات مقاومت برای دستیابی به تجهیزاتی که توانایی مقابله با دشمن را دارند، شکست خورده است.

معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس  با تاکید بر اینکه مقاومت جایگاه ما را بالا برد افزود: درود بر تمامی گروه های مقاومت در غزه.

"هنیه" با اشاره به اینکه قدرت حماس و مقاومت فلسطین، قدرت ملت فلسطین در تمامی مکان هاست، اضافه کرد: قدرت حماس تنها برای حمایت از گروه یا جنبشی نیست بلکه برای حمایت از ملت فلسطین است.

نخست وزیر سابق فلسطین در باریکه غزه اظهار داشت: اشغالگران از تمامی مفاد آتش بس در سال 2012 که با نظارت مصر برقرار شد، سرپیچی کرده و به حمله و محاصره سپس به کشتار دست زده است.

وی همچنین با بیان اینکه اشغالگران خود را در غزه مقاوم و رشید که عاشق شهادت هستند همانطوری که عاشق زندگی هستند، یافته است، تصریح کرد: تمامی جهانیان بدانند که ما جنگ با دشمن را آغاز نکردیم بلکه آنها بودند که جنگ را آغاز کرده و علنی کردند.

"اسماعیل هنیه" با اعلام تحرکات سیاسی و دیپلماتیک رهبری جنبش حماس در شرایط کنونی، افزود: مشکل کنونی غزه در گرسنگی و محاصره عدم پرداخت حقوق کارمندان است.

وی ابراز امیدواری کرد که ساکنان کرانه باختری و قدس در امنیت و به دور از بازداشت های روزانه از سوی اسراییلی ها زندگی کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.