سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمانی هنرمندان در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه مهمانی هنر سه در خانه هنرمندان ایران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران ؛ نمایشگاه مهمانی هنر 3 عصر امروز با نمایش آثار 35 هنرمند در رشته های مختلف برگزار شد.


بنابر این گزارش آثار به نمایش گذاشته شده در مهمانی هنر 3  60 تابلو در زمینه نقاشی ، دکوراتیو ، تصویر سازی و کاریکاتور را در بر می‌گیرن که هر یک موضوعی از نگاه هنرمندان شرکت کننده را روایت می‌کند. 

*آثار اساتید هنرهای تجسمی در کنار آثار هنرمندان جوان 

یاشار جلایی برگزار کننده نمایشگاه مهمانی هنر سه گفت: در این نمایشگاه آثار استادان برجسته هنرهای تجسمی کشورمان در کنار آثار برخی هنرمندان جوان بر روی دیوار رفته است. 

وی افزود: بخش اساتید و در حقیقت نمایش آثار استادان هنرهای تجسمی در نگارخانه ممیز خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شده و در گالری های بهار، پاییز، زمستان و میرمیران آثار هنرمندان جوان به نمایش گذاشته شده است.
 
جلایی در خصوص تنوع آثار در این دوره از نمایشگاه مهمانی هنر بیان کرد: در دو دوره گذشته مهمانی هنر آثار در رشته هایی چون نقاشی ، نقاشی خط ، گردآوری و به نمایش گذاشته شد و برای مهمانی هنر 3 برنامه ریزی برای ایجاد تنوع بیشتر در رشته های تجسمی و نمایش آنها صورت گرفت؛ در نمایشگاه مهمانی هنر 3 آثار هنرمندانی چون منوچهر معتبر ، کامبیز گرانبخش ، علی ترقی جاه ، جمشید حقیقت شناس ، رضا بانگیز ، پرویز کلانتری ، پژمان رحیم زاده ، شعیب کاشانی ، فرح ابوالقاسم ، ژاله اکبری ، هایده زرین بار، حسن عامه کن، مسعود غفاری و ... به نمایش گذاشته شده است.

لازم به ذکر است که نمایشگاه مهمانی هنر 3 تا دوم مرداد ماه در خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.


انتهای پیام/رس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.