سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

غيرفعال سازي غلط گير املايي در اکسپلورر 10

اگر پيشنهادهاي مداوم هنگام تايپ سرعتتان را پايين مي آورد يا حواستان را پرت مي کند، با ما همراه شويد تابا نحوه غيرفعال سازي آن آشناشويد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يکي از جديدترين قابليت هايي که در نسخه 10 مرورگر IE وجود دارد، قابليت Spell Checker يا غلط گير املايي است. اين ابزار غلط هاي موجود در متون انگليسي تايپ شده را مشخص مي کند و لغات صحيح مرتبط با هر واژه را به کاربر پيشنهاد مي دهد.

 اما اگر علاقه اي به اين ويژگي نداريد و پيشنهادهاي مداوم هنگام تايپ سرعتتان را پايين مي آورد يا حواستان را پرت مي کند، با ما همراه شويد تابا نحوه غيرفعال سازي آن آشناشويد.

براي اين کار ابتدا مرورگر Internet Explorer 10 را اجرا و سپس روي آيکن Tools (به شکل چرخ دنده) کليک کنيد. حال در منوي نمايش داده شده روي Manage add-ons و سپس در پنجره باز شده در قسمت Add-on Types روي گزينه Spelling Correction کليک کنيد.

در ادامه از پايين پنجره تيک گزينه Enable spelling correction را غيرفعال کنيد و در نهايت روي دکمه Close کليک کنيد تا اين قابليت غيرفعال شود.براي فعال سازي مجدد Spell Checker بايد دوباره تيک گزينه Enable spelling correction را فعال کنيد./خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.