سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: قهرمانی آلمان در پروسه ده ساله اتفاق افتاد

کارشناس فوتبال درخصوص قهرمانی آلمان در جام بیستم گفت: آلمان استحقاق قهرمانی داشت این تیم برای قهرمانی در جام جهانی پروسه 10 ساله طی کرد.

امیر حسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: یواخیم‌لو جوانگرایی در تیم آلمان صورت داد همچنین مسئولان آلمان سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان کردند بر این اساس با 22 سال سن توانست گل فینال را بزند و باعث قهرمانی آلمان شود. 

کارشناس فوتبال تصریح کرد: تیم ملی آلمان از درون تا خط حمله شرایط ایده‌آلی داشت به هر حال آلمان یک تیم به تمام معنا بود که در سالهای بعد هم حرهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولان تیم ملی آلمان در سالهای گذشته آسیب‌شناسی کردند و با جوانگرایی توانستند نتیجه‌ای را در جام جهانی 2014 برزیل بگیرند.

پیروانی درباره عملکرد تیم ملی آرژانتین تصریح کرد: آرژانتین نسبت به دوره های قبل سبک و سیاق متفاوت ظاهر شد این تیم در دوره‌های قبل هجومی بازی کرد اما در جام جهانی برزیل نوع بازیش تغییر کرد و با تعداد نفرات زیاد در زمین خودش حضور می‌یافت و چشم به ضدحملات داشت.

وی درباره تعویضهای دو تیم فوتبال آلمان و آرژانتین بیان کرد: یک مربی برای اینکه تعویضهای خوبی کند باید نیمکت خوبی داشته باشدکه آلمان این فاکتور را داشت نبود خدیرا تاثیری بر عملکرد آلمان به وجود نیاورد. در آن سوی میدان آرژانتین تعویضهای خوبی نداشت و پالاسیوو آگرو نتوانستند برای تیم آرژانتین کارایی داشته باشند.

پیروانی درباره ویژگیهای جام بیستم بیان کرد:‌دستاورد مهم جام بیستم نزدیک شدن سطح بازی تیمها به هم بود همچنین بازیها در این جام از قبل قابل پیش‌بینی نبود ایتالیا، انگلستان، اسپانیا در دوره‌های قبلی مدعی اصلی قهرمانی بودند اما در این دوره از رقابتها خیلی زود حذف شدند. همچنین تیمهای همچون کاستاریکا، الجزایر و بلژیک فوتبال مدرنی را ارائه دادند.

وی در ادامه بیان کرد: تیمهایی که که به جوانگرایی روی آوردند در این جام موفق بودند و آن تیمهای که فقط از بازیکنان با تجربه زیاد استفاده کردند خیلی زود از دوره رقابتها حذف شدند.

پیروانی بیان کرد: با اینکه گلهای زیادی جام جهانی برزیل به جذابیت بازیها افزود اما گل زیادی رد وبدل شده نشان داد که در صد اشتباهات تیمهای زیاد بود.

وی درباره انتخاب مسی به عنوان برترین بازیکن گفت: مسی در بازیهای جام جهانی پرفروغ ظاهر نشد به جز مسائل فنی مسائل حاشیه ای و اسپانسرینگ هم در انتخاب مسی به عنوان برترین بازیکن تاثیر داشت. همچنین برایم عجیب بود تیمی که 10 گل می‌خورد چگونه دفاع  وسطش در تیم منتخب جام جای گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم المان در مالکیت توپ و انتقال دفاع به حمله بسیار عالی بود و فوتبالی بهتری نسبت به سایرتیمهای انجام داد در مجموع آلمان یک تیم کامل بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.