سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

ابراز انزجار سازمان بسیج اساتید نسبت به جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها در غزه

سازمان بسیج اساتیدکشور با صدور بیانیه‌ای جنایات بی‌شرمانه و ضدانسانی رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه از نخبگان- اندیشمندان و اساتید دانشگاه‌های جهان تقاضا شد با فشار به مجامع بین‌المللی- سازمان‌ها و مراکز حقوقی بین‌المللی بخواهند تا بیش از این یک ملت مظلوم و بی‌گناه و کودکان و زنان فلسطین و غزه را برای تامین مطامع و فزون خواهی غاصبان سفاک صهیونیست قربانی نشوند.

بار دیگر جهان و جهانیان شاهد یک تراژدی دردناک بشری‌اند. بار دیگر قاب تلویزیون ها- چهره جراید و صفحات فضاهای حقیقی و مجازی با تصاویر بدن های پاره پاره- جنازه های زخمی و کودکان و نوجوانان در خاک و خون غلطیده آذین شده است.

اینبار جنایات بی شرمانه و ضدانسانی صهیونیست‌ها که بدون کوچکترین تردید با چراغ سبز و حمایت دولتمردان امریکایی و اروپایی و سکوت شرم آور و خفت بار دولت های مزدور عربی رخ می‌دهد، وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است.

در فراسوی غمزه های سیاستمداران و بازیگران بین‌المللی این زنان و کودکان مظلوم فلسطین و غزه و عراق هستند که جنازه هایشان نقش زمین می‌شوند و در این میان مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین و حراف به اصطلاح مدافعان حقوق بشر که بوق و کرنا و هیاهوهایشان گوش فلک را کر می‌کند سکوت پیش گرفته اندو چشم بر جنایات ددمنشانه صهیونیست ها و کشتار فجیع زنان و کودکان و شکار نوجوانان فلسطنی در گوچه پسکوچه ها و باغ‌ها و مدرسه‌ها بسته اند.

در بازی پیچیده شطرنج سیاست بازان دغلکار مدعی آزادی و دموکراسی غرب بار دیگر قرعه به نام غزه افتاده است سرزمینی که ملتش پای شرف - تاریخ - هویت و خاکش ایستاده است.

استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پس از شکست های پیاپی در میدان دموکراسی و انتخابات در سوریه و عراق برای لاپوشانی فضاحت به بارآمده در افکار عمومی جهان دست به دامن جنگی خونین و یکسویه شده است و به بهانه‌های واهی وحشیانه ترین حملات و تهاجمات را علیه مردم غزه آغاز کرده و با نشان دادن چهره کریه و زشت خود در ماه مبارک رمضان دستشان را به خون مردم مظلوم و بی‌پناه غزه آلوده کردند.

واقعاً کجا هستند سازمان های بین‌المللی پرادعا - سازمان ملل و شورای امنیت و دهها تشکیلات جعلی و دست ساز دیگر که همواره طنین گوشخراش مدنیت و عدالت خواهی شان گوش فلک را کر می‌کند تا ببینند چگونه ارتشی تا بن دندان مسلح بی محابا و وحشیانه تراژدی دردناکی از مرگ انسانیت را در خاک فلسطین و غزه به اجرا گذاشته است؟

سازمان بسیج اساتیدکشور ضمن محکوم کردن این جنایات ددمنشانه مراتب تنفر و انزجار خود را نسبت به این‌گونه اعمال فجیع و کشتار کثیف اعلام می‌دارد و از نخبگان- اندیشمندان و اساتیددانشگاههای جهان تقاضا داردبا فشار به مجامع بین‌المللی بخواهند بیش از این ملتی مظلوم و کودکان و زنان بی‌گناه فلسطین و غزه برای تامین مطامع و فزون خواهی غاصبان سفاک صهیونیست قربانی نشوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.