سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: آلمان با برنامه و منسجم بود/ جام جهانی برزیل آموزه‌های زیادی داشت

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی آلمان بسیار خوب و منسجم ظاهر شد و نشان دادند که با برنامه‌ریزی و تدارکات فراوانی خود را آماده جام جهانی کرده‌اند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص دیدار فینال جام جهانی گفت: هر دو تیم خوب بودند اما تیم بهتر و منطقی‌تر آلمان بود. روند تهاجمی‌شان بسیار خوب و از نظم و تاکتیک‌پذیری زیادی برخوردار بودند.

وی افزود: آلمانی‌ها نشان دادند که تدارکات لازم برای قهرمانی را انجام داده بودند و شایسته قهرمانی بودند. در مقابل آرژانتین متکی به ستاره‌هایی چون مسی، دی ماریا و هیگواین بود و آن‌ها تیم‌شان را به فینال رساندند.

درخشان در خصوص انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام اظهار داشت: مسی توانایی‌های فراوانی دارد و بهترین بازیکن جام بود و با توانایی‌های وی آرژانتین به فینال جام جهانی راه یافت.

وی در پایان در خصوص جام جهانی 2014 برزیل خاطرنشان کرد: این جام از هر حیث آموزه‌های خوبی داشت و نشان دادند که تیم‌ها خیلی خوب کار کرده‌اند و با برنامه بودند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: درخشان ، آلمان ، برزیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۷:۰۳ ۲۳ تير ۱۳۹۳
ایشان خیلی آدم محترمی هستند ولی کارشناسیشون مث کارشناس هوا شناسی همش برعکس در میاد
قرار بود مسی آقای گلیش را در مقابل ایران تثبیت کند و ایران کیسه گل آرژانتین شود پس چی شد آـقای کارشناسی که به مردم یه چیزی میگی پشت صحنه یه چیز دیگههههههههههه؟؟