سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساینز جونیور به "کیترهم" می‌رود

طبق خبری که منتشر شده، امکان دارد کارلوس ساینز جونیور که زیر بال‌های ردبول فعالیت می‌کند، از گرندپری آلمان در تیم کیترهم حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند در این روزها، بین ساینز جونیور، هلموت مارکو مشاور ارشد تیم ردبول ریسینگ، پدرش کارلوس ساینز و کولین کولز مشاور ارشد تیم کیترهم مذاکراتی در حال انجام شدن است.

گفته می‌شود اگر ساینز جایی در تیم کیترهم برای خود دست و پا کند، دیگر کیترهم بابت خرید گیربکس از ردبول به این تیم بدهکار نخواهد بود و البته کاموئی کوبایاشی هم از تیم خواهد رفت.

یکی از خبرنگاران اسپانیایی که از نزدیک این جریان را دنبال می‌کند درباره ساینز ۱۹ ساله گفت: هنوز در این مورد چیزی قطعی نشده است و البته تنها انتخاب برای کیترهم هم او نخواهد بود. فعلا کارلوس تمامی تمرکزش بر روی رقابت در سری فرمولا رنو است که در آخر هفته جاری برگزار خواهد شد. درباره این موضوع روزهای آینده اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

اگر کیترهم ساینز را برای حضور در تیم انتخاب نکند، این احتمال وجود دارد که او در روزهای جمعه برای تورو روسو به میدان برود و به احتمال قوی، سال آینده جای ژان اریک ورن را در این تیم تصاحب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جونیور ، کیترهم ، ردبول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.