سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نیاز ٥٠‌ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بخش اول باغ‌ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: برای ساخت بخش اول باغ‌ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی ٥٠‌میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

سردار اکبر نجاتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،افزود: پیگیر این هستیم تا بودجه ساخت موزه دفاع مقدس در ردیف اعتبارات ملی سال ‌٩٤ قرار گیرد تا ٥٠‌ میلیارد برای ساخت بخش اول این باغ ‌موزه به دستمان برسد.

 وی گفت: در میان تمام شهرهایی که نقش برجسته‌ای در دفاع مقدس داشتند، خراسان بزرگ با ٢٣هزار شهید‌ دومین استان بعد از تهران بود که بیشترین شهید را تقدیم دفاع مقدس کرد اما متاسفانه ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی و مشهد با نبود بودجه مواجه شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: زمین ١٨.٥‌هکتاری احداث باغ موزه که شهرداری به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدی استان تحویل داده در حاشیه بولوار امام علی(ع) از تقاطع دانشجو تا سید‌رضی قرار دارد.

سردار اکبر نجاتی گفت: در حال حاضر پروژه همچنان در مرحله تهیه طرح از سوی مشاور قرار دارد، اما ما هم وقت را از دست نداده و برای قرار گرفتن این طرح در ردیف اعتبارات ملی در حال تلاش هستیم./س
 

برچسب ها: باغ ، موزه ، دفاع ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.