سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوکا مارمورینی از فراری اخراج شد

یکی از رسانه‌های معتبر آلمانی در زمینه موتوراسپرت مدعی شد کمپانی فراری لوکا مارمورینی مدیر بخش موتورهای خود را اخراج کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از هفته‌ها این بحث وجود داشت که فراری به دلیل ناراضی بودن از عملکرد موتورهای V6 توربوی خود در رقابت‌های این فصل فرمول‌یک، قرار است لوکا مارمورینی را از تیم اخراج کند. موتور اسپورت-توتال در خبر خود تأیید کرد که لوکا مارمورینی از کمپانی فراری اخراج شده است و قرار است جای خالی او را در این بخش، لورنزو ساسی پر کند.

ساسی سال‌هاست که در بخش موتورهای فراری مشغول به کار است. گفته می‌شود ساسی در ماه‌های گذشته بر روی موتورهای ۲۰۱۵ فراری کار می‌کرده و بیشتر مشغول برطرف‌کردن نواقص موتور توربوی فعلی این کمپانی بوده است.

مارمورینی به دلیل اینکه نتوانست موتوری همانند موتور مرسدس برای فراری در رقابت‌های فرمول‌یک طراحی کند مدت‌ها زیر بار فشار انتقادها بود. این انتقادها بیشتر به این دلیل بود که فراری به دلیل بزرگ‌بودن توربوهای موتورش فضایی برای تغییرات دیگر در اختیار نداشت. علاوه‌بر این، بسیاری از اجزای موتور به نحوی شایسه کار نمی‌کنند و در بخش اگزوزها هم مشکلاتی گزارش شده است.

گرچه موتور اسپورت-توتالl در خبر خود به ذکر تمامی این موارد پرداخت، اما هنوز از طرف کمپانی فراری این خبر تأیید و یا تکذیب نشده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.