سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد و غبار، پرواز برخی فرودگاه‌ها را لغو کرد

پدیده گرد و غبار در برخی استان ها موجب شد پرواز‌های صبح این فرودگاه‌ها لغو شود.

مجتبی بیاتی مدیر فرودگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پدیده گرد و غبار در این استان گفت: شرایط نامساعد جوی و پدیده گرد و غبار در این استان باعث شد 2 پرواز امروز صبح فرودگاه ایلام به تهران کنسل شود.

وی ادامه داد: با توجه به دید 200 متری حاکم در فرودگاه امکان انجام پرواز برای هواپیما فراهم نشد اما در حال حاضر این دید مناسب متر است.

بیاتی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود با توجه به روند مطلوب شرایط جوی در این استان ، از ساعت 3 بعد ازظهر امروز پروازها در زمان مقرر خود انجام شوند.

وی درباره آمادگی فرودگاه با شرایط نامساعد جوی گفت: خوشبختانه فرودگاه آمادگی مقابله با هر گونه شرایط بد جوی از جمله طوفان و گرد و غبار را دارد.

××× لغو 5 پرواز در فرودگاه اهواز

به گزارش روابط عمومی فرودگاه اهواز ، به دلیل شرایط نامساعد جوی در و پدیده گرد و غبار در شهر اهواز 5 پرواز از امروز صبح لغو و 2 پرواز دیگر انجام شده است.

این گزارش می افزاید؛ پرواز اهواز- تهران ایران ایر، کاسپین ، قشم ایر و دو پرواز هواپیمایی نفت جزء پروازهایی بودند که لغو شده و دو پرواز دیگر یکی در ساعت 5:30 دقیقه بامداد و 9:15 امروز صبح انجام شدند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.