سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

هوای کرمانشاه خارج از شرایط استاندارد است

مسئول ایستگاه های سنجش آلودکی هوای اداره کل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت : هوای کرمانشاه هم اکنون خارج از شرایط استاندارد است،

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ، سعید دزفولی نژاد گفت: از ساعت 24 شب گذشته شاهد افزایش غلظت گرد و غبار در شهر کرمانشاه بودیم که این افزایش در ساعت پنج و شش صبح به بیشترین میزان خود رسید.

وی غلظت ذرات معلق در هوا بین ساعت پنج و شش صبح امروز را 634 میکروگرم بر مترمکعب هوا دانست.

مسئول ایستگاه های سنجش آلودکی هوای محیط زیست کرمانشاه با اشاره به روند نزولی غلظت ذرات معلق موجود در هوای کرمانشاه، افزود: این رقم هم اکنون به 311 میکروگرم بر مترمکعب  هوا رسیده، اما همچنان در وضعیت خارج از شرایط استاندارد قرار داریم، اما به نظر می رسد با این روند گرو غبار تا ظهر از شهر خارج شود.

دزفولی نژاد میانگین غلظت ذرات گرد و غبار موجود در هوای کرمانشاه طی هشت ساعت اول امروز را 532 میکروگرم بر مترمکعب هوا عنوان کرد که شاخص آلودگی یا PSI آن برابر 428 است و بیانگر وضعیت بحران می باشد.

وی یادآوری کرد: در این خصوص که هوای شهر کرمانشاه در کل روز در چه وضعیتی قرار داشته باید بعد از ساعت 24 شب و با در نظر گرفتن غلظت 24 ساعته نظر داد.

به گفته این مسئول طی 24 ساعت گذشته نیز غلظت ذرات معلق موجود در هوای کرمانشاه 121.5 میکروگرم بر مترمکعب هوا بوده که شاخص آلودگی آن 71 است و بیانگر وضعیت نرمال می باشد.

وی افزود: از اول امسال در فروردین ماه یک روز بحران، در اردیبشهت دو روز هشدار و  در خرداد هفت روز هشدار را تجربه کردیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.