سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه‌ سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان به رئیس جمهور:

توجه عملی به اقتصاد مقاومتی نباید فراموش شود/امروز هم‌نوایی در مقابل دشمن رمز پیروزی ماست

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در نامه‌ای سرگشاده‌ خطاب به رئیس جمهور اعلام کرد: حمایت رهبر انقلاب از دولت یازدهم نعمتی است که حمایت بسیجیان و عموم مردم را به دنبال دارد و باید مغتنم شمرده شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفدهم تیرماه جاری مبنی بر حمایت از دولت یازدهم، خطاب به رئیس جمهور نامه‌ای نوشت.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

رئیس جمهوری اسلامی ایران – جناب حجت الاسلام روحانی؛

باسلام و عرض ادب و احترام محضر حضرتعالی و تمامی خدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی بویژه همکاران خدومتان در دولت نکاتی به شرح ذیل جهت استحضار حضرتعالی تقدیم می شود.

امید است ما حصل آنچه بر اساس تکلیف نگاشته شده است خدمت به ملت و میهن اسلامی و رشد و شکوفایی کشور و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه باشد.

«من دولت را تایید می‌کنم و از تمام آنچه در اختیار دارم برای حمایت دولت استفاده خواهم کرد» این جملات صریح، شفاف، صمیمانه و صادقانه ولی امر مسلمین جهان در دیدار کارگزاران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در 17 تیرماه جاری بود.

حمایت هوشمندانه رهبری گرچه در همه دوره‌ها معمول و به جهت خدمتگزاری همه دولت‌ها در همه دوره‌ها بارها اتفاق افتاده است؛ اما بیان این حمایت با حرارت و تاکید مضاعف در این برهه حساس شرایط داخلی و خارجی، قطعا پیام‌های سرشاری برای دنیا و بخصوص خود دولت دارد:

1- دولت باید این حمایت ارزشمند و پرفروغ ولی امر مسلمین جهان و به تبع آن مردم شریف ایران اسلامی و اینک حمایت بسیج مردمی را قدر دانسته و مغتنم بشمارد و نگذارد با اقدامات نسنجیده و احیانا غیرکارشناسانه و منافی با فرهنگ، ارزش‌ها و عزت ملت ایران این نعمت الهی از دست برود.

توصیه رهبر معظم انقلاب جهت اهمیت دادن مضاعف به فرهنگ و همچنین توجه عملی و نه در حد حرف به اقتصاد مقاومتی نباید فراموش شود و رهنمود اکید و پرمغز ایشان پیرامون مراقبت جهت سوء استفاده از واژه اعتدال در راندن نیروهای مومن که قرار بر تقویت جناح مومن بود، باید همواره نصب‌العین دولت قرار بگیرد.

2- تیم مذاکره کننده نیز که همگی از سرمایه های دیپلماتیک این کشور و انقلابند، باید با درک شرایط حساس جهانی و دوره پیشرفت و تکنولوژی با بهره گیری از انرژی مضاعف حمایت و هدایت رهبری ضمن پافشاری بر حقوق حقه ملت شریف ایران در دستیابی و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای در مقابل دست اندازی ها و زیاده خواهی های آمریکا و غرب مستحکم و استوار بایستند و همچنان توصیه رهبر معظم انقلاب را در عدم اعتماد و بدبینی به وعده های توخالی و بی تضمین آمریکا را در دستورکار خویش قرار دهند.

3- بسیج دانشجویی نیز ضمن اعلام اعتماد راسخ به فرزندان انقلاب در تیم مذاکره کننده هسته ای به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب از این تیم دفاع کرده و برایشان آرزوی توفیق داریم.

4- جناب آقای روحانی! ما نیز مانند حضرتعالی معتقدیم، حال که دولت با استفاده از فرصت اعطا شده رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه و با وجود همکاری همه جانبه و دادن امتیازهای فراتر از تصور و نابرابر بر سر میز مذاکره با 5+1 در گام نخست کمال همکاری و اعتماد سازی را داشته، امروز در صورت شکست مذاکرات تمامی دنیا باید بدانند عامل شکست مذاکرات؛ زیاده خواهی، استکبار و استبداد غرب و آمریکا است و خود آنها نیز باید عواقب آن را بپذیرند و قطعا برای غرب جز خفت و خواری و تایید غیرقابل اعتماد بودن آن ها ارمغانی را به بار نخواهد آورد و بار دیگر بر حقانیت و مظلومیت ملت مقتدر، منطقی، شجاع و صلح طلب ایران مهر تایید خواهد زد.

5- قطعا دانشجویان بسیجی به عنوان بخش اعظمی از بدنه مردم و نخبگان جامعه با بینش و بصیرت خویش در این برهه حساس نخواهند گذاشت، انتقادهای دلسوزانه‌شان در عملکرد دولت بویژه در عرصه فرهنگ آنها را از وحدت کلمه و اتحاد با دولت در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب باز بدارد؛ چرا که امروز هم نوایی در مقابل دشمن رمز پیروزی ماست.

6- بی شک بسیج دانشجویی در عین حمایت کامل از خدمتگزاران مردم در دولت در فضایی صمیمانه و عاری از تنش‌های سیاسی و مخرب نقدهای دلسوزانه خود را به حضرتعالی و مجموعه دولت هدیه خواهد کرد.

درپایان ضمن شکر ایزد یکتا به پاس نعمت پربرکت ولایت و وجود پربرکت رهبر معظم انقلاب از درگاه لایزال الهی برای دولت در همه عرصه‌های خدمت و تلاش برای رفاه ملت شریف و آبادانی کشور با بهره مندی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و دعای خیر ایشان توفیق و سربلندی همراه با عزت و استقلال مسئلت می کنیم.

در ضمن از سخنان حضرتعالی در جلسه هیات دولت در سپاس از رهبر فرزانه انقلاب و دستور اکید به هیات دولت جهت تحقق منویات ایشان در هفته گذشته روز 18 تیرماه که یادآور سخنان تاریخی و ولایتمدارانه تان در 18 تیر 78 بود، کمال امتنان را داریم.

امید است با تداوم ولایت مداری با تدبیر و ایجاد امید و انگیزه در گسترش اعتدال حقیقی کوشا باشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.