سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

حضور 15 داور آسیایی درکارگاه توجیهی فوتبال زیر14ساله ها

رئیس هیات فوتبال استان همدان گفت: 15 داور باتجربه آسیایی در کارگاه توجیهی فوتبال زیر 14 ساله های آسیا به میزبانی شهر همدان شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز دوشنبه سیزدهم مرداد امسال و از ساعت 16 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان آغاز خواهد شد.
سیدمحمد عیوقیان افزود: این کارگاه توجیهی از سوی AFC قبل از شروع رقابت های مرحله نهایی زیر 14 ساله های آسیا در همدان برگزار می شود ضمن اینکه داوران باید در تست آمادگی شرکت کنند.
وی اضافه کرد: تدارک وسیعی به لحاظ برای استقبال از میهمانان خارجی شرکت کننده در این رقابت ها تدارک وسیعی در نظر گرفته شده و برای هر تیم سرپرست پشتیبانی، مترجم و عوامل اجرایی منصوب شده است.
عیوقیان اظهار داشت: مجموعه های ورزشی الوند، شهرداری، کارگران، دانشگاه آزاد و شهدای قدس برای تمرین هشت تیم حاضر در این مسابقات درنظر گرفته شدند تا تداخلی در تمرین تیم ها ایجاد نشود.
رئیس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: این رقابت ها از نظر حساسیت های بین المللی به عنوان مهمترین رویداد فوتبال آسیا قبل از شروع جام ملت ها به شمار می رود و برهمین اساس همه ی استانداردهای AFC در آماده سازی زیرساخت ها رعایت شده است.
وی یادآور شد: همدان به عنوان شهر فوتبال نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا شناخته شده است و برگزاری این مسابقات نیز افتخار بزرگی برای ما به شمار می رود.
وی، رقابت های فوتبال زیر 14 سال آسیا را آکادمی مناسبی در آموزش حرفه ای استعدادهای بومی استان همدان در رده سنی پایه دانست و گفت: مربیان قطعا از این ظرفیت ایجاد شده برای آموزش بهتر به استعدادهای پایه استفاده کنند./س
برچسب ها: فوتبال ، داور ، کارگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.