سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در همایش تجلیل از نو نهالان قرآن آموز مطرح شد

ایجاد انس و الفت با قرآن در سنين کودکی حائز اهميت است

طی مراسمی با حضور شهردار و قائم مقام منطقه 13 ، نو نهالان قرآن آموز وچند تن از فعالان قرآنی تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی و پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان ، مراسم تجلیل از نو نهالان قرآن آموز با حضور شهردار و قائم مقام منطقه 13 ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی ، شهردار ناحیه دو ، جمعی از شهروندان توسط  شورایاری و مدیریت محله پیروزی در سالن آمفی تئاتر مجتمع کوثر برگزار شد.

در ابتدای این همایش رزاقی ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 با بیان اینکه  دوران كودكی در شكل‌گيری شخصيت و رفتار انسان نقش مهمی ايفا می‌كند، ايجاد انس و الفت با قرآن در اين سنين حائز اهميت دانست و    ابراز امیدواری کرد با فراهم کردن شرایط آموزش و اصول قرآن به کودکان و توسعه فضاهای قرآنی بستری برای رشد و پیشرفت کشور فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه توجه والدین به امر ایجاد انس کودکان با قرآن جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان دهنده انس پدر و مادر با قرآن است که همانند ساير اعتقادات و رفتارها در مأنوس بودن فرزند نیز مؤثر است.

معاون شهردار منطقه 13  ضمن با اهمیت خواندن امر حفظ و قرائت قرآن بر مانوس بودن با قرآن و به کارگیری آن در زندگی تاکید کرد و گفت : توجه به مفاهیم قرآنی را در بهبود سبک زندگی مفید و موثر  و بدین وسیله می تواسنیم راه سعادت را پیدا کنیم.

در ادامه این مراسم کلیپی از فعالیت های قرآنی سرای محله پیروزی  با موضوع اجرای کلاس های قرآنی ،آموزش قرآن همراه با بازی ، تشویش کودکان قرآنی ، ختم قرآن در ماه مبارک رمضان ، آماده سازی غرفه ها برای نمایشگاه فلکه اول ، اعلام نفرات برتر قرائت پخش شد.

در پایان مراسم  مسئولان منطقه 13 از هشت کودک قرآن آموز و دو تن از فعالان قرآنی محله پیروزی تجلیل به عمل آوردند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نونهالان ، تجلیل ، فعالان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.