سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی "اقدامات تکفیری ها در منطقه" در شبکه سحر

برنامه هفتگی "آسو" (افق) در شبکه سحر در سال جاری، تحولات جهان اسلام و وقایع اخیر منطقه را در مرکز توجه و بررسی قرار داده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه جهانی سحر، رضا قوامی تهیه کننده برنامه "آسو" گفت: برنامه هفتگی "آسو" (افق) در شبکه سحر در سال جاری، تحولات جهان اسلام و وقایع اخیر منطقه را در مرکز توجه و بررسی قرار داده است.


وی با اعلام این مطلب افزود: مسایل و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و مذهبی کردستان عراق در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد که در سال جاری بیشتر بر اقدامات تروریست های تکفیری ها و درگیری های رخ داده در منطقه تمرکز دارد.

وی ترویج اخوت و برادری میان مذاهب مختلف اسلامی را از اهداف مهم این برنامه خواند و افزود: با توجه به وقایع اخیر در منطقه و هجوم افراطی گری ها و اقدامات تروریستی علیه مسلمانان کشورهای همسایه، با ایجاد تغییر در رویکرد برنامه سعی داریم تا با آگاه سازی مخاطبان و روشن کردن اهداف شوم و خصمانه گروه های مذکور از مخدوش شدن چهره اسلام و آسیب به مبانی وحدت مسلمانان جهان جلوگیری کنیم.

برنامه ترکیبی "آسو" شامل آیتم هایی مانند گفت و گوی مجری و کارشناس، اخبار هفته، نریشن- تصویر، گزارش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کردستان عراق و وله های تصویری است.

آزاد ابراهیمی (مجری)، مصطفی قوامی و علی اکبر اسماعیل زاده (دستیاران تهیه) و نسرین حاتمی (مترجم و گوینده متن) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.

"آسو" چهارشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به صورت زنده از سیمای کردی شبکه سحر پخش می‌شود.

انتهای پیام /اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.