سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بازاريابی و فروش سایپا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

درخواست "سايپا" افزايش قيمت 15 درصدی بود + جدول قیمت

معاون بازاريابی و فروش گروه خودروسازی سايپا گفت: با توجه به افزايش قيمت نهاده‌های توليد درخواست افزايش قيمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله‌ای را تقديم شورای رقابت كرديم ولی با افزايش 5.5 درصدی موافقت شد.

محمد علی قادری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزايش قيمت نهاده‌های توليد درخواست افزايش قيمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله‌ای را تقديم شورای رقابت كرديم ولی با افزايش ميانگين 5.5 درصدی موافقت شد و با توجه به دستوری كه دادند ما نيز قبول می‌كنيم ولی هنوز با توجه به گزارشات مالی در سودآوری مشكل داريم و در حال ضرر هستيم‌.

وی افزود: سال گذشته كه ركورد واردات خودرو در كشور شكسته شد چه ميزان خودرو با كيفيت تر از خودروهای ساخت داخل وارد شد و آيا صف‌های انتظار دريافت خدمات برای خودروهای بدون مرجع حاصل تلاش طرفداران واردات نيست‌. 

قادری تصریح کرد: در راستای همراهی با مشتريان‌، افرادی که پیش از مصوبه جدید شورای رقابت برای دریافت خودرو ثبت نام کرده و زمان تحویل خودروی آنها تا 31 تیرماه است، خودرو خود را با قیمت قبلی دریافت خواهند و افزایش قیمت‌ها شامل حال آنها نخواهد شد‌.

معاون بازاريابی و فروش سایپا در پايان قيمت‌های جديد محصولات سايپا به همراه قيمت‌های قبل را به شرح جدول زير اعلام كرد.

رديف

نام خودرو

قيمت قبل

قيمت جديد

1

سايپا 131SE با موتور جديد MI3

188/680/000

201/220/000

2

سايپا 131TL با موتور جديد MI3

183/750/000

195/950/000

3

سايپا 131TL با موتور پايه گازسوز

198/750/000

210/950/000

4

سايپا 131SE با موتور پايه گاز سوز

203/680/000

216/220/000

5

سايپا 132 SE با موتور جديد MI3

189/850/000

202/080/000

6

سايپا 132TL با موتور جديد MI3

184/920/000

196/850/000

7

سايپا 132TL با موتور پايه گاز سوز

199/920/000

211/850/000

8

سايپا 132 SE با موتور پايه گازسوز

204/850/000

217/080/000

9

سايپا 111SE باموتور جديد MI3

191/700/000

204/430/000

10

سايپا 141SE با موتور جديد MI3

181/140/000

193/160/000

11

تيبا SX با موتور جديد MI5

225/390/000

241/830/000

12

تيبا EX با موتور جديد MI5

234/390/000

250/830/000

13

تيبا SX دوگانه سوز

240/390/000

256/830/000

14

S300 گيربكس اتوماتيك CBU

726/500/000

760/000/000


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
روح الله
۰۹:۵۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
سلام واقعا خجالت آوره، ملت خودتون هستن یک مقدار از کشورهای کافر بیگانه یادبگیریم که به حقوق شهروندی شهرونداشون لااقل در این مورد احترام میذارن
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۹ تير ۱۳۹۳
جنایت رو فقط اسراییل و داعش نمیکنه گرونی خودرو با این کیفیت خود جنایته ...... اقا چرا نظر ما رو پخش نمیکنید؟
وحید
۱۵:۳۰ ۲۹ تير ۱۳۹۳
به خدا جنایته جچال خداوند را نمی توانند بدهند
saeed
۱۶:۵۲ ۲۳ تير ۱۳۹۳
اینا چقدر طمع دارن بسته دیگه
ناشناسی
۰۴:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۳
آقاتازه اولشه
علا
۲۰:۲۸ ۲۲ تير ۱۳۹۳
اقا نخواستيم توليد ملي اما شما ها اينقدر گردن كلفتين كه باعث مرگ مردم هم بشين بازم طلبكارين
وحید
۲۰:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۳
باشگاه خبرنگاران چرا نظرات کاربران را مثل میوه سوا مکنی تو هم که همانند خودروساز ها دنبال سود زیادی ؟؟؟؟؟؟
وحید
۲۰:۲۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
چی می گی آقا تیبا سال 92 با دو ایربگ 18750000 بود اما امسال شده 24200000 تومانیعنی 29درصد افزایش یافته
میشه دوباره حساب کنی؟؟؟؟
علی
۲۰:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خجالتم خوب چیزی پراید عامل قتل بسیاری از هموطنان از 20میلیون زده بالا (بابا جلوی واردات خودرو آزاد کنید تا این خودرو سازان از خدا بی خبر حساب کار بیاد دستشون)
شهرام
۱۹:۵۰ ۲۲ تير ۱۳۹۳
ایرانخودرو و سایپا مال خودشونه . اگر دلششون بحالت ملت میسوخت گمرکی را حذف میکردند ببینم کی این خودروهای اشغال را میخره . مال خودشونه میندازند به ملت جیبشون پر بشه . اگر با ضرر تولید میکنید بخدا راضی به ضررتان نیستیم درش را تخته کنید .
میدونم که منتشر نمیکنید
محمد
۱۹:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۳
شما باید درخواست 50 در صدی میکردید تا 15 درصدش موافقت شه اصلا چرا 15 درصد 20یا 40 یا 80 هر چه بیشتر بهتر کسی که با شما کاری نداره راحت باشید شورای رفاقت و صمیمیت خسته نباشی تو نبودی چی میشد!!
ایرانیم
۱۹:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۳
لطفا یک شماره حساب برای کمک به شرکت های تولیدخودرو اعلام نمایید تا کمی از ضرر آن ها را جبران کنیم!!!!!!!!
ali
۱۹:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۹۳
وقتی بازار انحصاری بشه همین میشه که طی یک سال چندین مرتبه قیمتا میره بالا!!!!!!
محمد
۱۸:۴۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
آقا خدا رو شکر که شرکت پورشه و بنز و فراری و... دست مسئولین سایپا نیست وگرنه کریستیانو رونالدو-نیمار-مسی و بقیه حتی تو خواب هم نمیتونستن ماشیناشون رو بخرن.
واللللللله با این ماشیناشون
نامی
۱۸:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
بنظرمن نباید مجلس ویا هر ارگان دیگری در قیمت گذاری دخالت کند ،هر تولید کننده ای می داند چه سیاستی را برای فروش بهتر اتخاذ کند.اما مجلس ودولت باید تعرفه واردات خودرو را به صفر نزدیک کند تا امکان انتخاب خودروی داخلی وخارجی وجود داشته باشد.ازصنعت باید حمایت کرد اما به صورت محدود وزمان بندی شده.نه دائمی.از طرف دیگر بیشتر گرانی خودرو به خاطر مدیریت غیر صحیح وغیر اصولیست.کافیست سری به خانه های چند ده میلیاردی مدیران خودرو بزنید تا متوجه عرایضم بشوید.