سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقوی: باید احترام وقت و هزینه سرمایه‌گذار را نگه داشت/ تیم‌های خصوصی منجی فوتسال کشور هستند

سرپرست باشگاه منصوری گفت: منصوری تیمی قدرتمند را به فوتسال آورد و با مدیریت خوبی در جمع مدعیان قرار دارد پس کسی نمی‌تواند به اظهارات و تفکرات وی در مورد تیمش بی‌حرمتی کند.

اکبر تقوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قطعیت حضور منصوری در سمت مدیریت باشگاه روزهای خوبی را برای تیم منصوری به ارمغان خواهد و نگاه روشن وی به مشکلات و مسائل رو به رو نوید این گواه است. کوچکترین شکی نیست که در این فصل با مدیریت منصوری مشکلات سال قبل هموار می‌شود تا با دغدغه کمتری کار خود را در فصل جدید آغاز کنیم البته تمام این مباحث زمانی است منصوری تصمیم نهایی به منظور حضور در تیم را بگیرد. معتقدم با سابقه مدیریت وی و همچنین با از خود گذشتگی‌هایی که برای بقای تیم در لیگ داشته، نمی‌توان نظرات و اظهاراتش را زیر سوال برد و پس از هر مصاحبه‌ای صحبت‌هایی بی‌مورد درباره‌اش زد. منصوری از سال 79 با هزینه شخصی تیم را سرپا نگه داشت و تا سال 90 هیچ مشکلی گریبانگیر تیم نبود البته در 2 سالی که منصوری از سرمایه‌گذاری در تیم منصرف شد برترین سال‌های تیم از نظر مشکلات مالی رقم خورد که همت مسئولان شهرداری و شورای شهر باعث گذران آن شد اما با وجود تمام مشکلات نمی‌توان و نباید زحمات منصوری را نادیده گرفت.

سرپرست باشگاه شهید منصوری قرچک افزود: البته نام منصوری را به نیابت از تمام کسانی می‌آورم که با برقراری باشگاه‌ها و تیم‌های خصوصی به پیشرفت فوتسال کمک کردند. اشخاصی مانند مرتضایی، منصوری، ریخته‌گران و دبیری با هزینه‌هایی که در فوتسال داشته‌اند باعث شدند فوتسال از نظر مادی و فنی جنبه حرفه‌ای به خود گیرد و در مدت زمان کوتاهی این تیم‌ها به جمع مدعیان بپیوندند تا رقابت‌های فشرده‌ای را شاهد باشیم.
در هر مقطع زمانی که باشگاه‌های خصوصی در لیگ حاضر شده‌اند حرف‌هایی را مشخص کرده و به آن رسیده‌اند که برتری قهرمانی تیم‌های خصوصی نسبت به دیگر تیم‌ها در طول تاریخ لیگ برتر فوتسال گواه این ماجراست البته برنامه‌ریزی دقیق،‌ دلسوزی برای باشگاه و همچنین اهمیت فوتسال برای این افراد باعث این افتخارات می‌شود پس کسی حق نادیده گرفتن زحماتشان و زیر سوال بردن آن‌ها را ندارد.

تقوی در خصوص برنامه‌های باشگاه منصوری برای فصل جدید خاطرنشان کرد: 2سال سخت را با بزرگترین مشکلات مالی پشت سرگذاشته‌ایم و حتی بحث انحلال نیز به میان آمد. انصراف منصوری از سرمایه‌گذاری که دلیل آن تبانی و کم لطفی مسئولان بود باعث این شرایط شد که با قطعیت حضورش در تیم در انتظار روزهای خوش هستیم. خوشبختانه آغاز خوبی داشته‌ایم و برای نخستین بار در جلسه‌ای هیئت مدیره، بودجه این فصل تصویب شد. امیدوارم این روند منظم ادامه داشته باشد و منصوری سیر صعودی را در پیش گیرد البته نباید این نکته را از یاد برد که منصوری با وجود عناوین و افتخاراتی که کسب کرده، پتانسیل خود را برای آغازی حرفه‌ای به نمایش گذاشته است.
حضور منصوری را در صورت پذیرش مسئولیت مدیریت به فال نیک گرفته تا با کم شدن فشارهای ذهنی و مالی از کادر فنی و بازیکنان در شرایط ایده‌آلی قرار گیریم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تقوی ، منجی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.